Gå til innhold

wow trail game


Anbefalte innlegg

heia:)

har da slik trail versjon av spillet, og har lasta ned full versjonen av spilelt fra nettsiden deres gratis. men nå tenkte jeg skulle ha full versjon av spillet og så står det:

"upgrade to a full world of warcraft account" hva mennes det med dette?

får jeg da 60 dagers spille tid? eller må jeg kjøpe dette og så kjøp gaming card?

eller hvordan er det?

er det muligheter for en forklaring?:)

post-197169-1271680298,7597_thumb.jpg

(klikk på bilde for og forstørre det)

 

tusen takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å fortsette med karakteren(e) du har spilt med i trialen, må du oppgradere trial-kontoen din til en full konto. Det kan gjøres via den knappen i launcheren som du viser i bildet ditt. Hvor mange gratisdager du vil få med aner jeg ikke. Du kan prøve å trykke på knappen og se om det kommer opp noe før du trenger å fullføre/legge inn betalingsinfo. Du kan også sjekke wow-forumene om det står noe der, eller spør selv.

 

Hvis du bare kjøper et nytt spill og legger inn koden du får med på det nye spillet på en ny konto får du ikke tilgang på din eksistrende karakter som er på trial-kontoen.

 

Det som er garantert er at du må kjøpe spillet slik at du kan legge inn koden for å oppgradere trial-kontoen din til en vanlig konto. Da kan du enten kjøpe spillet fysisk i en (internett)butikk eller bare kjøpe en kode fra en internettside som selger slike. Spør i wow-forumet for informasjon om slike trygge nettsteder.

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=172

 

Det følger vanligvis med 30 dager på kjøpet av spillet (eller koden for spillet). Så kommer visa eller slike game-cards for den månedlige betalingen. Jeg er ikke sikker på om du må ha et game-card eller visa klar når du oppdaterer kontoen, selv om du har (minst) 30 dager før du faktisk trenger å betale for å spille. Det er for lenge siden jeg startet min wow-karriere, og det er mulig blizzard har endret dette siden den gang.

Lenke til kommentar

I love this game and want to continue playing!

 

Once the time on your trial expires you will need to upgrade to a retail account to continue playing. To do this, you will need to log into your Account Management page to use a new retail Authentication Key. The Authentication Keys come in copies of World of Warcraft which can be purchased from retail stores or on the Blizzard Online Store.

 

Important things to know about the transition from guest pass account to retail account:

 

- Your account name and password will remain the same. You are not making a new account.

- Your characters and items will remain on that account, even if the trial expires, and will be available upon your return.

- You cannot use another trial key to extend your trial account access.

- Your Trial Restrictions will be removed.

- You will receive another free 30 days which comes standard with all classic retail versions of the game.

- If you are playing using the TryWOW streaming client, you will need to install the full game from the purchased CDs or DVD in order to continue playing. You cannot use the TryWOW client with a retail access key.

 

Kilde: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=20590

 

Så du får altså 30 dager gratis. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...