Gå til innhold

Trenger tips til gode spill som egner seg fint for LAN!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er vel flere.

Left 4 Dead 1 og 2 og Killing Floor er jo gode coop-survivor-spill (FPS).

Borderlands er FPS-coop med RPG-elementer, slik som leveling og utstyr.

Har personlig blitt hekta på Company of Heroes i det siste, som jeg synes er et meget bra WW2-strategispill. Anbefales!

 

Ellers er jo Heroes of Might and Magic III en klassiker. ;)

Lenke til kommentar

Age Of Empires 1/2/3 ? Var på LAN å spilte 3ern, eneste er at det fort kan ta litt lang tid når man er mange, var en game der vi ble sittende i 7 timer :p Ellers kan man jo prøve Dawn Of War 2 ? Jeg synes også Half-Life 2: Deathmatch er litt artig når man har spilt en stund og sola begynner å stå opp :)

 

Vet ikke helt hva man skal gjøre bortsett fra å spille på et LAN jeg. Vet ikke om du tenker på LAN som i kjellern hjemme eller som i på TG, men om du skal ha et lite LAN med noen kompiser i kjellern kan man jo om man blir lei av å spille, bestille pizza/"lage" en grændis og fyre opp en film eller noe :p

Endret av Binders'
Lenke til kommentar

http://www.heroesofnewerth.com/

 

Open beta, gratis.

er det lan funksjon?

 

Nei, det er nok ikke det - enda. Men det har ikke vært et problem, det er ganske gode servere så det er ikke mye lag, og lagspill generellt er prioritert. Men spillet er vanskelig. Og ikke veldig nybegynnervenlig.

 

Ellers, CS, CoH, WC3(fortsatt) er jo flotte LAN-spill. Ganske sikker på at det er en lang tråd her fra før av ang. temaet.

Lenke til kommentar

Eller stacke opp med cola/øl (avhengig av alder naturligvis), potetgull, pizza, og finne frem eska med Risk (tenker kjellerlan på 3-6 personer her), om dere blir lei pcflimmeret :D

 

Ellers tror jeg at følgende spill er LAN-spill (småLAN fortsatt)

 

Fotballinteressert: FM

FPS: CS, COD, Battlefield-serien, etc etc

Strategi (som er absolutt gøyest): Age of Empires 2 (no more, no less), evt Starcraft.

Lenke til kommentar

Eller stacke opp med cola/øl (avhengig av alder naturligvis), potetgull, pizza, og finne frem eska med Risk (tenker kjellerlan på 3-6 personer her), om dere blir lei pcflimmeret :D

 

Ellers tror jeg at følgende spill er LAN-spill (småLAN fortsatt)

 

Fotballinteressert: FM

FPS: CS, COD, Battlefield-serien, etc etc

Strategi (som er absolutt gøyest): Age of Empires 2 (no more, no less), evt Starcraft.

 

AHA! Genialt, jeg skal arrangere Risk kveld :D Det må jo bare bli suksess :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...