Gå til innhold

vanskelig og velge produsent for hd5970


Anbefalte innlegg

Hehe det er så drøyt altså, jeg gleder meg helt sinnsykt til 5970 :D

Det er godt at p6x58d premium støtter i7-6core så jeg kan oppgradere når de faller litt i pris, men det er ikke aktuelt den dag idag, siden jeg bare har hatt pc`en i 3 dager :p

Nå bruker jeg også Q9550, altså den gammle modellen av 4kjerners. Du kjører på med i7, så mulig du får bedre ytlese per mhz der. Litt usikker ang det, men iallefall ikke noe dårligere. =)

 

Kan være, jeg skulle egentilg ha amd am3 platformen, men ble oppfordret til intel 1366 istedenfor, kostet meg ca 1800kr og gå opp til intel istedenfor, tror det var et klokt valg på lang sikt :)

Men hvor mye bråker kjøleren på 5970? er det så gale at jeg bare kan bestille vannblokk til det med en gang? har bestilt vannkjøling på cpu, kanskje like greit og heilgradere seg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja det skjønner jeg, men har en kompiss som netopp kjøpte seg 2xhd5570 crossfire, og vi prøvte eyefinity, det virket utmerket på H.A.W.X og Bf bad company 2, men andre spill så blir det som du bare "strekker" bildet over 3 skjermer hvis du skjønner. Han kjører w7 32bit nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...