Gå til innhold

Får ikke slått av upnp på min router :S


Anbefalte innlegg

Hei og hopp! :)

 

Prøver febrilsk å få Bad Company 2 til å fungere (multiplayer; blir disconnecta etter bare et par minutter ingame). Har lest at det hjelper å "port forwarde" BF:BC2, eller å slå av "upnp". Jeg vet ikke hva dette vil si, men vil allikevel prøve å se om det fungerer ;)

 

 

Så, jeg logger meg på routeren min (en Inteno x5668b). Men får ikke opp noen alternativer for å kunne gjøre disse endringene jeg vil gjøre :(

 

Skjermbilder når jeg er logget inn på routeren min:

http://img109.imageshack.us/img109/2959/eitbiletetetete.jpg

 

Det eneste jeg kan forestille meg har noe med endring av innstillinger å gjøre må være Management -> SMNP tools (se nederste rute på bildet).

 

 

Kan noen hjelpe meg her?

 

Mvh

Birger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ipadressen (192.168.80.1) får meg til å tro at du har BKK utstyr ennå.

I såfall skal du bruke følgende for å få DMZ:

  • DMZ IP: 192.168.80.80
  • Subnett maske: 255.255.255.0
  • Gateway: 192.168.80.1
  • DNS Servere: 62.97.193.3 og 62.97.193.53

Det er 192.168.80.80 som har alle porter åpne. Denne kan du bruke på spill PC hvis du har softwarebrannmur på den.

Lenke til kommentar

Okei, kan du forklare hva du mener med DMZ? E det IP'en på PCen min jeg skal forandre til det du har skrevet der?

 

Tusen takk for hjelp :)

 

 

EDIT: Satte IP-innstillingene på det du skrev, og det ser ut som om det fungerer! :D

 

 

EDIT2: Ja, nå virker det som det skal :D TUSEN HJERTELIG TAKK <3 Etter et par uker med fortivelse kan jeg endelig spille BF Bad Company 2 ;)

 

Kunne du ha forklart litt hva slags innstillinger dette er? Bare om du gidder, altså ;) Trenger ikke, bare at jeg vil lære det :)

 

Cheers!

Endret av gromit190
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...