Gå til innhold

Didgeridoo undervisning på sørlandet?


pastortom

Anbefalte innlegg

Yo folkens!

 

Jeg har fått helt sykt dilla på Didgeridoo, og generelt sære instrumenter som Dholaki (indisk tromme), Tuvan throat singing, tungetromme og munnspill (okda, ikke såååå sært den siste) :)

 

Og i denne sammenheng, vil jeg lære meg å mestre disse instrumentene og lage noe heftig musikk i sammenheng med min beatbox erfaring (beatboxet/vokal perkusjon siden jeg var 12 år gammel, er nå 26)..

 

Så, i første omgang, vil jeg lære meg didgeridoo proffesjonelt! Så.... vet noen om noe kurs som holdes i Oslo/akerhus eller omegn? Evt hvor jeg kan søke etter dette?

 

Her er en liten video av mine "skills" så langt.. og ja, mitt første sticking point er å lære meg sirkulasjonspusting orntlig :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=TkQfzHVb-dw#t=1m8s

 

Takker for tilbakemeldinger ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er også noe jeg vil lære meg. Uheldigvis er ikke dette det mest populære instrumentet, og tror ikke så mange i Norge mestrer det, ihvertfall tror jeg ikke det klan være noen kurs, men selvfølgelig, jeg er ikke mer en snart 16 år, og du er kjempe god ! Lykke til med å finne no :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er jo noe som kommer fra de innerste skoger i afrika.

 

 

Didgeridooen kommer fra Australia.

 

Australia, såklart. Feiltenking der altså.

 

Ikke så veldig feiltenkning..

 

Afrikanske jungel menn i Australia faktisk.. (dvs, mørke menn, med lik hud og hår som afrikanere, ikke afrikanere i lands-bakgrunns-messig stand)

 

Auberginere heter dem vell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...