Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ferdig


YaegeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen menneske, du sier du blør fra ræva og det gjør vondt når du er på toern? Pell deg til lege, høres jo ut som ren tortur. Hadde lett svelget stoltheten for å få gjort noe med det. Du har jo ikke meldeplikt til omverdenen om hva som feiler deg, bare gå.

Lenke til kommentar

Jeg vet, jeg ringte legekontoret forrige uke, der sa de at han tidligst var ledig på onsdag(som kommer) men at det sikkert bare var hemorider noe legen ikke kan gjøre noe med..

 

gud så irriterende! ender vel opp med at han hører på hva mine symptomer er, og gir meg resept på et nytt produkt..

 

ja det er svinvondt.. kjennes ut som hver gang jeg går på do så revner jeg et nytt hull der bak..

Lenke til kommentar

Jeg bruker Ac3 som er en lindrende krem. Når jeg nå sitter å skriver, eller er ute å går eller noe kjenner jeg det knapt, men det er som en eksplosjon av smerter når jeg er på do..

 

gud jeg håper dette går over og at jeg ikke må operere(lest et par grusomme tråder)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...