RealSpZ Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hei! Litt info: OS: Windows 7 64-bit Minne: 3x2gb OCZ-minne. Verken BIOS eller Windows klarer å registrere at jeg kjører 3 RAM-brikker. Det er ikke noe feil med selve brikken da jeg har testet dette, men det jeg fant ut var at dersom jeg satte EN RAM-brikke inn i slot #1, startet ikke pcen opp. Altså virker det som det ikke er noe kontakt med denne RAM-slotten i det hele tatt ved første øyekast. MEN da jeg kjører et program som heter CPU-Z, så klarer den faktisk å finne hele 6gb minne, så da er det vel EGENTLIG ikke noe feil med kontakten mellom hovedkort og RAM-brikke?? Hva skal jeg gjøre?? Takk for alle svar!
endrebjo Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 (endret) Edit: *glem det* Endret 11. april 2010 av endrebjo
arneboe Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 trykk ctrl-alt-delete og åpne task manager og under performance tabben så trykker du på resource monitoring og videre på memory tabben.. Har hatt et lignende problem hvor windows 7 og eller bios allokerete 2 av mine 4 gb til hw!
RealSpZ Skrevet 12. april 2010 Forfatter Skrevet 12. april 2010 trykk ctrl-alt-delete og åpne task manager og under performance tabben så trykker du på resource monitoring og videre på memory tabben.. Har hatt et lignende problem hvor windows 7 og eller bios allokerete 2 av mine 4 gb til hw! Heisann! Hva skal jeg gjøre under denne fanen mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå