Gå til innhold

Treningslogg for g17


Anbefalte innlegg

Om meg

 

Har spilt fotball hele livet, og har tenkt til å fortsette med det. Jeg er samtidig interessert i styrketrening, noe som ikke er optimalt for styrketreningen. Jeg har nemlig ikke tid eller plass i hverdagen til å trene et ordentlig program, på grunn av kamper og treninger. Jeg har 8-10 fotballtreninger i uken (inkl. en styrketrening.)

Jeg er en ganske god fotballspiller, og det er det som er første prioritet.

Jeg har alltid vært tynn. Jeg er ca 189 cm høy og veier i underkant av 72 kg. Jeg prøver å legge på meg i form av muskler og fett.

 

Trening

 

Mandag: 2 fotballtreninger.

Tirsdag: 2 fotballtreninger.

Onsdag: 1 fotballtrening + 1 styrke/kondisjonsøkt med laget. (Knebøy, Benkpress)

Torsdag: Starter med 1 fotballtrening neste uke.

Fredag: 2 fotballtreninger.

Lørdag/Søndag: Kamp eller FRI.

 

Jeg skal prøve å skaffe meg et program i løpet av neste uke, men foreløpig trener jeg det vi får tester om på skolen:

 

Benkpress - (80 kg 1RM)

Pullups (19 max)

Dips (28? max)

Mage

 

Jeg vil lage meg en treningslogg slik at jeg ser om jeg har progresjon, og også for å få tips/kommentarer fra dere.

Endret av godingen00
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens trening

 

Benkpress

 

65 kg x 5

67,5 kg x 5

67,5 kg x 5

67,5 kg x 4?

 

Pullups

 

Kroppsvekt + 15 kg x 6

Kroppsvekt + 15 kg x 6

Kroppsvekt + 15 kg x 6

 

 

Dips

 

Kroppsvekt x 10

Kroppsvekt x 12

Kroppsvekt x 12

 

Mage

 

Kommentar

 

En grei trening. Jeg følte benkpressen var lett helt frem til det 4. settet. Jeg fikk krampe i det venstre brystet, på 1. repitisjonen? Det var ubehagelig og tungt. Jeg klarte bare 4, og måtte gi meg med benkpressen.

Har en rekord på 19 pullups noe jeg er veldig fornøyd med. Idag trente jeg med vekter. Prøver å variere litt.

Dipsen var tung. På skoletesten tok jeg 28 stk, men jeg gikk kanskje ikke så langt ned som jeg skulle. Har ikke trent dips på en stund.

 

 

Lenke til kommentar

Veldig og veldig.. hmm, spørs jo hvor lav fettprosent TS har. Vi har selv en som trener med oss som klarer 25 pull ups (2kg fett på kroppen, han tok en sånn inbody undersøkelse) men 1rm på benk er 50kg.

nå har ikke jeg 2kg fett på kroppen, eller benker 1rm 50 kg. Jeg synes 19 pull ups er bra, selvom jeg bare veier 72 kg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...