Gå til innhold

Stronglift 5x5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det iform programmet så temmelig crap ut, sats på StrongLifts, kjør en lineær progresjons så lenge som mulig (At restitusjonstiden ikke overskrider hviledagene fastsatt i programmet, etter det bør du titte på programmer som fortsetter lineært med ukentlige). Hvis du begynner å stagnere kan du også gå ned til 3x5.

Endret av 1949
Lenke til kommentar

Takker for alle svar. Jeg hadde bare et spørsmål igjen.

 

Om kankje 1-2måneder til nå så skal jeg på den 3 militære sesjonen på madla. Og da kommer de til å teste oss på ulike områder. Og jeg lurte bare på om http://www.mil.no/multimedia/archive/00088/Treningsplan__0_2MB__88875a.pdf er noe bra å følge viss jeg vil score veldig høgt? Jeg ligger nokså godt an nå, men vil bare ha litt forbedringer.

 

Push ups: 30

situps: 40-50 innen 2-3minutter.

Hangups: 8-10

 

og springer 3000m på sånn 11 til 10 minutter.

Lenke til kommentar

Jeg vil si du ligger ganske godt an til de militære kravene. 8-10 hangups er ganske bra, du tar mange situps og 3000m-tiden din er ganske god.

Men tren sit-upsa skikkelig. Beina opp på stol. det er mye tyngre, men det er sånn man utfører det på rekruttskolen. Og pushupsene skal være på samme avstand som skulderbredden, også tyngre enn "vanlige" pushups.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...