Gå til innhold

TruthTub: 12 åring utfører vold


Anbefalte innlegg

Mange muslimer vil hevde at slike hendelser (trådens tittel) ikke har noe med islam å gjøre, og at dette bare er syke folk som feiltolker koranen og bruker det for å rettferdiggjøre sine handlinger.

 

La oss se da..

 

Qur'an (8:12) - "I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange muslimer vil hevde at slike hendelser (trådens tittel) ikke har noe med islam å gjøre, og at dette bare er syke folk som feiltolker koranen og bruker det for å rettferdiggjøre sine handlinger.

 

La oss se da..

 

Qur'an (8:12) - "I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them"

Står akkurat det same i Bibelen og dei andre heilage bøkene, men du ser ikkje mange kristne barn hugge hovudet av folk, ei heller mange muslimar som gjer det, det har rett og slett ingenting med religion å gjere.

Lenke til kommentar

Det er en dristig påstand, HValder.

Vis meg hvor det står i Bibelen eller Toraen at troende skal terrorisere ikke-troende ved å kutte av dem hodet og fingrene.

 

Du tar skrekkelig feil når du uttaler at dette ikke har noe med religion å gjøre.

Denne gutten har religiøse motiver for å utføre handlingen. Medhjelperne har religiøse motiver for å bidra. Offeret drepes på grunn av religiøse regler, og til syvende og sist så utføres handlingen i profeten muhammeds eksempel - som kalles sunna.

 

Visste du ikke at profeten muhammed halshugde 6-900 jøder av Banu Qurayza stammen?

http://en.wikipedia.org/wiki/Banu_Qurayza

 

Det er også refferanser til denne handlingen i Koranen - Umm Al-Kitab - som dikterer akkurat denne typen handlinger mot ikke-troende, og i islam regnes koranen som Guds ord. Er man muslim så tror man med andre ord at Gud i himmelen har beordret de rettroende til å halshugge ikke-muslimer for å spre frykt. Fakta!

 

Les Koranen, Sura 8:12

"I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them"

 

Jeg er redd ditt religionsbilde er svært ufullstendig, og dine uttalelser viderefører faktafeil og ignoranse til andre. Informasjon og fakta funker bedre i lengden.

Jeg mener ikke å være frekk mot deg, men du uttaler deg veldig bombastisk om noe det er tydelig at du ikke vet særlig mye om, og det du sier er helt feil.

Lenke til kommentar

Herregud for en syk film. Så bare de første sekundene, men nok til å gjøre meg kvalm.

Kan ikke fordra disse ekstremistene. Det verste med hele greia er at de får et helt folkeslag til å virke skyldige, mens det egentlig bare er en liten gruppe som er så ekstreme.

Veldig lett å få rasistiske tanker når det er så mye terror og dritt der nede, men man må jo huske på at det er en relativt liten gruppe som er skyldige i disse handlingene, ikke et helt folkeslag.

Lenke til kommentar

Herregud for en syk film. Så bare de første sekundene, men nok til å gjøre meg kvalm.

Kan ikke fordra disse ekstremistene. Det verste med hele greia er at de får et helt folkeslag til å virke skyldige, mens det egentlig bare er en liten gruppe som er så ekstreme.

Veldig lett å få rasistiske tanker når det er så mye terror og dritt der nede, men man må jo huske på at det er en relativt liten gruppe som er skyldige i disse handlingene, ikke et helt folkeslag.

Hva synes du om nynazister?

Føler du at slike individer går god for nazitysklands handlinger?

At de sier "holocaust var en bra ting", eller "holocaust skjedde ikke"?

At nynazister, selv om de ikke tar del i å knivstikke innvandrere i Oslo, likevel skal holdes ansvarlige for de politiske meningene de har?

 

Slik er det også med muslimer. Hvis en person er muslim så går han god for følgende handlinger:

 

http://www.thereligionofpeace.com/Pages/WWMD.htm

 

Som muslim er man nemlig programforpliktet til å tenke at Muhammed var det perfekte mennesket, og eksempelet til etterfølgelse - for evig tid.

Det er en grunn til at muhammedanere brant Norske ambasader og liv gikk tapt på grunn av en jævla tegning!

 

Og igjen, det du så på filmen er gjordt i profeten Muhammeds eksempel.

Lær litt om islam før du legger ut om hvem hva og hvor skyld skal plasseres.

Profeten skar hodet av 6-900 jødiske fanger - slik som i filmen du bare klarte å se noen sekunder av.

 

http://www.thereligionofpeace.com/Muhammad/myths-mu-qurayza.htm

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ting, og av ting -- storting og stortinget -- var folket sitt råd hvor de bestemte hvordan landet skulle styres.

 

Norge var nærmest demokratisk før kristendommen kom.

http://no.wikipedia.org/wiki/Ting_%28forsamling%29

 

Nord-Norge var DEMOKRATISK i år 400:

http://no.wikipedia.org/wiki/Frostatinget

 

Det skal også nevnes at KVINNENE hadde mer verdi før kristendommen kom -- før kristendommen eide kvinnene husene, og mennene måtte flytte om konen kastet dem ut.

Kvinnene hadde rett til skilsmisse, og hadde rettigheter, og var sjefene i huset.

 

Dette ble snudd på hodet når kristendommen kom og satte kvinnen nederst på rangstigen.

 

Lovverket var sansynligvis også mer rettferdig før kristendommen kom; Homofili og hekseri var ikke forbudt ved lov.

 

Ikke minst, så var det religionsfrihet før kristendommen kom.

 

 

Helt ærlig kan jeg ikke si at vi var særlig usiviliserte før kristendommen kom. Kristningen av Norge ble jo truet på bøndene med vold, og var ikke noe de valgte selv. Åsatroen hadde guder for legedom,fruktbarhet, kvinner, skjønnhet, styrke, jakt , fiske, og utallige andre ting. Den kristne guden (eller "treenigheten"), viste seg raskt å bli en patriarkalsk religion, med menn i hovedrollen, og kvinner som horer eller madonnaer. HVor sivilisert er dét?

 

Og, om man er religiøs... Er det ikke bedre å ha én gud å be til når du skal ned en skummel bakke på ski (Skate), én å be til når du vil ha deg med en fin dame (Frøya), én når avlingen slår feil (Frøy), og én når du fiskesnøret setter seg fast (Njord)... I stedet for å ha én Gud, som, siden han er alene med ansvaret, sikkert ikke har tid til å notere seg bønnene på noen av områdene?

Lenke til kommentar

Er kristendomm virkelig så fryktelig?

Jeg mener, se ut vinduet ditt. Sannsynligvis ser du et kristent land med frihet og likestilling for alle.

 

Jeg mener trådtittelen dikterer en sammenligning med en annen kultur - islam.

Vel, for å definere hva islam er i dag så må vi til kilden, og den finner vi i Saudi-Barbaria.

Det som læres på de religiøse skolene og universitetene der er at sura 9:5 abrogerer alt det fredelige i Koranen, og resultatet?

 

TROP.jpg

Lenke til kommentar
Er kristendomm virkelig så fryktelig?

Jeg mener, se ut vinduet ditt. Sannsynligvis ser du et kristent land med frihet og likestilling for alle.

 

Jeg mener trådtittelen dikterer en sammenligning med en annen kultur - islam.

Vel, for å definere hva islam er i dag så må vi til kilden, og den finner vi i Saudi-Barbaria.

Det som læres på de religiøse skolene og universitetene der er at sura 9:5 abrogerer alt det fredelige i Koranen, og resultatet?

 

TROP.jpg

Det du ser uitenfor vinduet ditt er ikke et kristent land, men et sekulært land. Det er ikke takket være kristendommen vi har (relativ) likhet og likestilling. Det er tvert imot takket være de som har kjempet mot krefter som nettopp kristendommen. Blant annet har vi mye å takke Arnulf Øverland for. Han lot seg ikke skremme av de kristne maktmennene, og tvang dem i kne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er kristendomm virkelig så fryktelig?

Jeg mener, se ut vinduet ditt. Sannsynligvis ser du et kristent land med frihet og likestilling for alle.

Har kristendommen alltid vært så fredelig og "flott" som den fremstår i dag? Nei, den har ikke det. Det er ikke så forferdelig lenge siden at folk ble mobbet, plaget og forfulgt hvis det kom frem at de ikke var kristne her i landet heller (pluss ungene til de som ble forfulgt), men dette glemmer de kristne veldig fort...

 

Alt de ser er den tannløse kjærringa kristendommen har blitt redusert til (og takk for det!!!!) og tror at alt har vært fryd og gammen til enhver tid, men det har det altså ikke. Kristendommen var akkurat like arrogant og morderisk som islam er det i dag, det er bare det at islam ligger lenger tilbake i tid og har ikke "evolvert" slik kristendommen mer eller mindre frivillig har gjort. Absoluttismen var akkurat like stor og kraftig i kristendommen som i islam og vi kan anse oss som heldige her i landet som slipper å leve i et slikt dogmatisk enevelde som også kristendommen representerte!

 

Kristendom og islam er bare to onder av det samme ondet i så måte og du tar så feil når du sier at du ser et kristent land utenfor vinduet ditt, for du har ikke sett skikkelig etter tydeligvis, hvis ikke hadde du sett at ihvertfall 7 av de ti du ser utenfor vinduet ditt er sekulære! Det var heller ikke jesus som kom med menneskerettigheter, yttringsfrihet eller likestilling, slik en rekke kristne ignoranter ser ut til å tro, for de kom på grunn av kristendommens undertrykking på disse feltene (De ville aldri godkjent yttringsfrihet da yttringsfrihet gir folk rett til å kritisere og DET har aldri kristendommen heller tålt hvis vi ikke tvang dem til å tåle det med loven i hånd, se gjerne saken som Snartenkt refererer til med Arnulf Øverland, så skjønner du hva jeg mener...) og ikke fordi kristendommen ville ha dem der! Så vet du det.

 

Når du begynner å skrape litt i overflaten til kristendommen vil du fort se at den slettes ikke er så mild og ettergivende som du ser ut til å tro.....

 

Men tilbake til fimen... Lurer på hvordan muslimene hadde sett på dette hvis en eller annen her i landet skar halsen over på forsvarsløse muslimer og publiserte det på youtube.... DET hadde blitt ramaskrik det tenker jeg, men påfølgende opptøyer og bråk... Det er bare det at vi er så vant med slike ting fra muslimsk hold at vi ikke skriker opp om slike ting lenger, ei heller synker vi så dypt at vi må slakte folk for å si hva vi mener... Men dette er hva en får når man tror at dogmatiske og absolutte doktriner er sannhet, da ser man dessverre bare en side av saken og evner ikke å komme til et forlik... Så i så måte vil jeg vel si at profeten var en drittstøvel og at religionen han fant på en katastrofe for både de som tror på den og de som blir utsatt for den, på lik linje med kristendommen og jødedommen han stjal ideene sine fra!!!

 

For vi kommer til å se ÅR med jævelskap fra islam og dets stupide tilhengere, bare se hvordan ignoransen sprer seg i de uopplyste delene av verden og lager krig, ufred og jævelskap for alle som berøres av ignoransen... Det gjør meg trist at noen tror på dette og går i den samme fella som kristendommen i sin tid gjorde.... Tror ikke den profeten hadde vært så stolt jeg om han hadde sett all faanskap tilhengerne hans har stelt i stand. Men dette er hva en kan forvente når en tror at dogmer er sannhet... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...