silkshade Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Nei, denne har kun én vifte, og den gikk vel på 33-66% mens jeg spilte. Den var iallefall aldri oppe på max. Er såvidt jeg vet kun 3 steg på vifta, 33%, 66% og 100% viftehastighet, og jeg kan ikke styre disse hastighetene selv. Notebookcooleren stod på max, men den er jo ikke hørbar.
foksen Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 (endret) Der ja ! Så var GX740 bestillt - hos Papyrus. Så får vi se hva de kan få til - forventet dato var 1/09 - lenge å vente men må vel bar evære tålmodig - kanskje kommer den før - ser ikke ut til at noen kan gi noen eksakt dato ennå - har ikke hørt noen anmeldelser om Papyrus men regner med at de er OK - Ønsker alle som har bestillt denne maskinen en god ventetid!! hilsen Foksen Så var guttungen verdens lykkeligste - Nyeste utgaven med oppgradert prosessor - ikke en lyd i maskinen - kjører wow og warcraft på max helt uten lagg selv i store scener - kjempelyd og tastaturet var kun litt tilvenning som på ndre tastaturer - denne maskinen kan anbefales!! Papyrus leverte til lav pris og med stil! Moro når alt klaffer! mvh Foksen Endret 21. august 2010 av foksen
OC-Freak Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Da har det kommet ny skjermkortbios til GX740 som reduserer varmen litt og fikser en del andre skjermkortrelaterte problemer (powerplay osv): http://forum-en.msi.com/index.php?topic=139722.0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå