Gå til innhold

Ny android telefon - Samsung I5700 Spica eller HTC Tattoo?


Anbefalte innlegg

Det er på tide med en ny mobil nå, og denne gangen tenkte jeg jeg skulle prøve meg på en smarttelefon, nærmere bestemt en med android OS.

 

Er ikke så interessert i å legge alt for mye penger i telefonen, så valget står da mellom en Samsung I5700 Spica eller en HTC Tattoo. Skal altså kjøpe mobilen med telenor abbonoment.

 

Er ingen 'proffbruker', så mobilen kommer for det meste til å bli brukt til å ringe/sende meldinger + diverse underholdning (surfing, spill, musikk, video etc.) + leke seg med forskjellige programmer fra android store selvfølgelig.:p

 

Så hvem mobil burde jeg gå for? Heller mest mot Samsungen pga. større skjerm med høyere oppløsning(og kapasitiv skjerm istedet for resistiv). Dessuten er den 100 kroner billigere på telenor sin nettbutikk.

 

Og forresten, hvordan ligger det an med støtte for nyere versjoner av android på disse telefonene (2.0, 2.1)? De kommer vel med 1.5 eller 1.6? Og hvor stor forskjell er det egentlig mellom 1.6 og 2.0/2.1?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg ville gått for samsungen, uten tvil på grunn av større skjerm, og at det er muligheter til å oppgradere den til android 2.1. Dessuten så er samsungen en god del raskere. Du kan også sjekke ut nettbutikken til djuice (som er en del av telenor), de har et godt tilbud på samsung spica nå.

 

her ser du litt av det som er nytt i android 2.1

 

Forresten, så heter det "hvilken mobil" ikke "hvem mobil"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...