Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bruker UMP45.

bruker ikke så masse sikte. Men bruker silencer.

Equip:semtex/Throwing Knife.

Special:Stun.

våpen2:SPAS-12.

Perk1:Slight Of Hand PRO.

Perk2:Lightwaiting.

Perk3:Steady aim.

Jeg lurer på hva du bruker til din SMG klasse.

Legg meg til på PSN:killing_for_me. Hvis du vil ha en smg runde.

Endret av LEGO_KILLER
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Main: UMP45 med silencer, for mindre rekyl.

Secondary: Akimbo rangers :3

Flash og semtex.

Marathon pro

Lightwaight pro

Og ninja pro eller commando pro

Skrevet (endret)

:thumbup:

Flash og semtex.

Marathon pro

Lightwaight pro

har du noen tips om hva klanen kan hete? siden du bruker silecer så er det best å bruke steady aim. Synst jeg

Endret av LEGO_KILLER
Skrevet

:thumbup:

Flash og semtex.

Marathon pro

Lightwaight pro

har du noen tips om hva klanen kan hete? siden du bruker silecer så er det best å bruke stoping power og bling.bruk fmj og silencer i blingen :thumbup:

hva heter du på PSN foresten??

Skrevet

Main: Ump45 med Silencer/FMJ

Secondary: M93 Raffica

Stun/flash (spørs hvilke regler man spiller etter)

Semtex

Marathon

Stopping Power

Ninja Pro

Skrevet (endret)

Main: Ump45 med Silencer/FMJ

Secondary: M93 Raffica

Stun/flash (spørs hvilke regler man spiller etter)

Semtex

Marathon

Stopping Power

Ninja Pro

prøv med bling så kan du ha begge deler. hvis du spele Search And Destroy så er det best å bruke silencer. synest da er litt bra med marathon men bruker det ikke til vanlig. Bare mini-uzien da :dribble:

Endret av LEGO_KILLER
Skrevet

Jeg spiller på pc for det første ;)

Og jeg er ganske god til og sikte, så headshot med silencer går fint, trenger ikke stoppingpower da. FMJ, neh. Og jeg må ha marathon :p

Er en av de som løper rundt og rundt med rangers og gjør folk forbanna :new_woot:

Skrevet

Jeg spiller på pc for det første ;)

Og jeg er ganske god til og sikte, så headshot med silencer går fint, trenger ikke stoppingpower da. FMJ, neh. Og jeg må ha marathon :p

Er en av de som løper rundt og rundt med rangers og gjør folk forbanna :new_woot:

Oia jeg viste ikke at du sprang rundt på banen og gjorde folk forbanna. men hvis du spele Search And Destroy så er det best å bruke de jeg sa. du dør veldig lett og da er ikke noen respawning.

Skrevet

Seff, og på SnD starter jeg med one-manarmy og noobtuber, bytter til runner og løper rundt og dreper alle. Får en 3-4kills med og løpe rundt og er fornøyd med det jeg ;)

Skrevet (endret)

Seff, og på SnD starter jeg med one-manarmy og noobtuber, bytter til runner og løper rundt og dreper alle. Får en 3-4kills med og løpe rundt og er fornøyd med det jeg ;)

Jeg hater noob tuberer. men du må prøve med å springe rundt med tektical knife :thumbup: Gjorde det før men nå liker jeg veldig godt å springe rundt med spas-12

Endret av LEGO_KILLER
Skrevet

Jeg hater noob tuberer. men du må prøve med å springe rundt med tektical knife :thumbup:

Du tror jeg ikke gjør det? Tac på destert eagel ftw! Ikke vits og løpe rundt og få ræva scores med kniv. Liker heller en shotgun, M1014 med ekstended mags ^^

Skrevet (endret)

Jeg hater noob tuberer. men du må prøve med å springe rundt med tektical knife :thumbup:

Du tror jeg ikke gjør det? Tac på destert eagel ftw! Ikke vits og løpe rundt og få ræva scores med kniv. Liker heller en shotgun, M1014 med ekstended mags ^^

Du må skaffe deg model 1887. da er ein litt bra shotgun. veldig go på aximbo. nesten som ranger. :thumbup:

Endret av LEGO_KILLER
Skrevet (endret)

Å løpe rundt å knife er n00b.

Mini-Uzi Silencer

Spas-12 Grip

--

Semtex

2x Stun

--

Marathon Pro

Stopping Power Pro

Steady Aim Pro

Endret av vipone
Skrevet

Å løpe rundt å knife er n00b.

Mini-Uzi Silencer

Spas-12 Grip

--

Semtex

2x Stun

--

Marathon Pro

Stopping Power Pro

Steady Aim Pro

Selv så suger jeg med knife så, gjorde det bare en periode for og få tittelen. Liker Mini-Uzien også, men ser så stygg ut alene :p

Spasen, den er bøs den også ja. Alle shotgunsa er vell nokså like nå..

Skrevet

Ump 45 med silencer. Det beste alternativet til dette våpenet, og den kraftigste SMG en.

Glock 18. Kan være temmelig artig å bruke.

Marathon.

Lightweight. Mye bedre alternativ enn stopping power på denne klassen. Med stopping power vil du kunne drepe raskere på kort avstand med to skudd, med det blir alltid tre skudd på lang avstand.

Commando. Siden dette er en veldig rask klasse, lønner det seg med commando for å sikre drap på korte avstandet. Evt. ninja/steady aim kan fungere bra.

Skrevet

Ump 45 med silencer. Det beste alternativet til dette våpenet, og den kraftigste SMG en.

Glock 18. Kan være temmelig artig å bruke.

Marathon.

Lightweight. Mye bedre alternativ enn stopping power på denne klassen. Med stopping power vil du kunne drepe raskere på kort avstand med to skudd, med det blir alltid tre skudd på lang avstand.

Commando. Siden dette er en veldig rask klasse, lønner det seg med commando for å sikre drap på korte avstandet. Evt. ninja/steady aim kan fungere bra.

Har begynnt å bruke steady aim. men hjelper ikke noe :cool: Men den er veldig bra på sniper. så jeg skiftet tilbake til Commando PRO. :thumbup: Har prøvd med Throwing Knife. men er ferdig med den.Var litt vanskelig. Men er det noen som vil vera med i clanen min? (bare for PS3) :cool:

Skrevet (endret)

1887 er langt i fra den beste shotgunnen. Og vennligst slutt å dobbeltpost.

edit: Ingen vil være med i klanen din. Beklager.

Endret av ArilC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...