Gå til innhold

Gikk fra lvl 52 til 70 mw2 pc


Anbefalte innlegg

Satt nettopp og spilte MW2, var med i Ground War, da det plutselig gikk over til free for all etter oppholdet mellom to spill.

10 - 15 sek ute i dette spillet fikk jeg melding om at jeg var commander..... var lvl 51, oberst i fra før....

Noen som har en anelse om hva som har skjedd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Samme skjedde meg nå, var vel i level 51 og gikk inn på en Team deathmatch, og på skjermen stod det noe om, welcome to et eller annet lobby, og you have now got the prestige 10 emblem .. alt stod i skrift midt på skjermen i blå og røde farger.. gikk ut av serveren og da hadde jeg plutslig gått opp til level 70 og inn i prestige 3.. Hva Faen? :hmm:

 

 

og i tillegg på denne serveren løp man ufattlig fort og alle fiender hadde røde firkanter på seg som man så fra hele banen , sånne firkanter man ser fra chopper gunner.. og kunne ikke skifte våpen..

Endret av Rex_Rodney
Lenke til kommentar

Samme skjedde meg nå, var vel i level 51 og gikk inn på en Team deathmatch, og på skjermen stod det noe om, welcome to et eller annet lobby, og you have now got the prestige 10 emblem .. alt stod i skrift midt på skjermen i blå og røde farger.. gikk ut av serveren og da hadde jeg plutslig gått opp til level 70 og inn i prestige 3.. Hva Faen? :hmm:

 

 

og i tillegg på denne serveren løp man ufattlig fort og alle fiender hadde røde firkanter på seg som man så fra hele banen , sånne firkanter man ser fra chopper gunner.. og kunne ikke skifte våpen..

og det har ikke falt deg inn at det finnes folk som laster ned hacks, så de kan bestemme alt på den serveren? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...