Gå til innhold

Acer aspire 5720zg drivere


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp nedgradert fra vista til xp og har ingen drivere nesten, jeg trenger alle driverne for acer aspire 5720zg med windows xp home basic. Jeg får ikke opp internett så sitter på en annen pc, så vær så snill hjelp meg å finn drivere.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, men hvordan kobler jeg pc til modemet med kabel? er en annen pc som er koblet til med kabel også. vet hvordan jeg kobler men vet ikke hvordan jeg skaffer internett. må man ha driver for det også?

Har du ikke mulighet for å legge det på en CD eller minnepenn på den andre PC'en. For å ha 2 eller flere PC'er koblet til nettet samtidig må du gå til anskaffelse av en router.

Lenke til kommentar

Den eneste jeg finner er denne, men den er til Vista. Si fra om den ikke virker.

ftp://ftp.acer-euro.com/notebook/aspire_5720/vista/Drivers/Bluetooth_BCM2045_v6.0.1.4900_Vistax32x64.zip

 

Denne er til XP32:http://global-download.acer.com/GDFiles/Driver/Audio/Audio_Realtek%20_6.0.1.5413_XPx86.zip?acerid=633642997978144003&Step1=Notebook&Step2=Aspire&Step3=Aspire 5720ZG&OS=X01&LC=en&BC=Acer&SC=EMEA_19

Endret av Ned Flanders
Lenke til kommentar

Den eneste jeg finner er denne, men den er til Vista. Si fra om den ikke virker.

ftp://ftp.acer-euro.com/notebook/aspire_5720/vista/Drivers/Bluetooth_BCM2045_v6.0.1.4900_Vistax32x64.zip

 

Denne er til XP32:http://global-download.acer.com/GDFiles/Driver/Audio/Audio_Realtek%20_6.0.1.5413_XPx86.zip?acerid=633642997978144003&Step1=Notebook&Step2=Aspire&Step3=Aspire 5720ZG&OS=X01&LC=en&BC=Acer&SC=EMEA_19

 

Man må ha bruker navn og passord for å komme inn på den siden, men jeg prøver den første, ssier i fra om det går :) takk for hjelpen så lenge ;)

Lenke til kommentar

Den eneste jeg finner er denne, men den er til Vista. Si fra om den ikke virker.

ftp://ftp.acer-euro.com/notebook/aspire_5720/vista/Drivers/Bluetooth_BCM2045_v6.0.1.4900_Vistax32x64.zip

 

Denne er til XP32:http://global-download.acer.com/GDFiles/Driver/Audio/Audio_Realtek%20_6.0.1.5413_XPx86.zip?acerid=633642997978144003&Step1=Notebook&Step2=Aspire&Step3=Aspire 5720ZG&OS=X01&LC=en&BC=Acer&SC=EMEA_19

 

den vista linken fungerte ikke :(

Har du en for windows xp?

Lenke til kommentar

nå kom jeg inn på den xp linken men da kommer det opp: 404 - file or directory not found.

Gå inn på Acer.com, velg Norge, drivere (venstre side, notebooks, Aspire, 5720gz. Under de 4 kolonnene står det Operating System:, velg XP-Home 32, Language: Norsk.

Kommer da en liste hvor du kan velge Audio Realtek AudioDriver 6.01.54.13. Trykk på nedlastingspilen hel til venstre og nedlasingen begynner.

Lenke til kommentar

nå kom jeg inn på den xp linken men da kommer det opp: 404 - file or directory not found.

Gå inn på Acer.com, velg Norge, drivere (venstre side, notebooks, Aspire, 5720gz. Under de 4 kolonnene står det Operating System:, velg XP-Home 32, Language: Norsk.

Kommer da en liste hvor du kan velge Audio Realtek AudioDriver 6.01.54.13. Trykk på nedlastingspilen hel til venstre og nedlasingen begynner.

 

takk da tester jeg det ;)

Lenke til kommentar

Sånn da lasta jeg den ned og instalerte den. Det la seg inn i legg til eller fjern programmer, men når jeg går til enhetsbehandling og går på lyd, video og spillkontrollene, står det bare: Eldre lyddrivere, eldre videoinnspillingsenheter, lydkodeker, mediekontrollenheter og videokodeker. Og når jeg går inn på kontrollpanel også til lyder, tale og lydenheter også på lyder og lydenheter så står det øverst ingen lydenheter, og det går ikke ann å trykke på noe :(

Hva kan jeg ha gjort feil?

Lenke til kommentar

hvordan kommer man seg til BIOS? :p

På de fleste Acer maskinene trykker du på F2 etter du har slått på. Det kan være en fordel å lese litt i manualen.

det var det jeg trodde men det var ikke noe der :p men kansje jeg må laste ned lydkontroller? er det viktig?

Lenke til kommentar

hvordan kommer man seg til BIOS? :p

På de fleste Acer maskinene trykker du på F2 etter du har slått på. Det kan være en fordel å lese litt i manualen.

det var det jeg trodde men det var ikke noe der :p men kansje jeg må laste ned lydkontroller? er det viktig?

Er det ikke det du har forsøkt hele tiden, å laste ned driver til lydkontrolleren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...