Gå til innhold

Hva slags hund skal vi velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

helt ælig så... var det frekt.

velldig sårende faktisk. hva får deg til å tro at familien min ikke kan få hund?

Nå skriver du vel at det er du som skal ha deg hund. Noe du gir inntrykk av i både denne tråden og den andre tråden du har lagd.

 

Hvis det er sånn at det er familien din som skal ha hund sammen, så er det uansett galskap å gi ansvaret til en 13 åring for hvilken rase man skal skaffe seg.

 

 

 

 

JA, JEG ER 13 ÅR.

 

 

 

OG MAMMA ER 53!

 

Er det et problem for deg?

Har du tenkt å plage oss ennå mere?

Sansynelig vis bare si noe frekt tilbake og påstå at det også ikke er frekt?

 

Hvis det er slik du har lyst å drive så husk at vi ikke er laget av stål!

 

 

Jeg er enig med de andre, det høres ut som du ikke har tenkt noe videre på dette. Du går ikke for en stor og krevende hund som førstehund. Det som jeg ville anbefalt mest er en blandingshund. Blandingshunder er det BESTE du får. De sliter ikke med noen rase-sykdommer, er ofte mye mer godlynnte og generellt enklere å trene. Vil du ABSOLUTT ha renraset anbefales Shiba eller en Golden Retriever. Selv om Retriever faktisk er en forholdsvis stor hund er den veldig godlynnt, snill mot barn osv. Husk at du ALLTID burde ha en hunn som førstehund, da en hannhund ofte er mer krevende :thumbup:

 

Har hatt Shiba, 2 blandingshunder, trent 2 vorscthere, hatt 1 jämthund, 1 engelsk setter og trent en karielsk bjørnehund :)

 

 

 

 

 

 

 

Vi har bestemt oss.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...