Gå til innhold

Overføring av lønn fra Skandiabanken til Postbanken for nedbetaling av boliglån


dude80

Anbefalte innlegg

Jeg har p.t konto i Skandiabanken (hatt i 10 år) samt konto i Postbanken hvor jeg har boliglån. Postbanken ville at jeg skulle ha lønnskontoen hos dem, men ser nå at det er en del gebyrer. Vil de si noe på at jeg får lønna satt inn hos Skandiabanken, og så overfører jeg bare til Postbanken for å betale boliglånet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har p.t konto i Skandiabanken (hatt i 10 år) samt konto i Postbanken hvor jeg har boliglån. Postbanken ville at jeg skulle ha lønnskontoen hos dem, men ser nå at det er en del gebyrer. Vil de si noe på at jeg får lønna satt inn hos Skandiabanken, og så overfører jeg bare til Postbanken for å betale boliglånet?

 

De hadde ikke noe imot det for noen år siden iallfall. Forøvrig er det stort sett bare uttak i andre bankers minibanker det er gebyr på i Postbanken hvis du er med i "Leve"-programmet, så det er snakk om småpenger spart i den store sammenhengen.

Lenke til kommentar

Ikke spør dem. Fortsett med lønnskontoen i Skandiabanken og før over til Postbanken det som trengs.

 

Dersom de skulle ha noe imot det hører du vel fra dem. Så får du ta det derfra...

 

Med lønnskonto er det nesten som med telefonnummer eller mailadresse - for mye styr å skifte hvis du ikke MÅ. (Sparekontoen derimot skifter du på noen minutter...)

Lenke til kommentar

Jeg har p.t konto i Skandiabanken (hatt i 10 år) samt konto i Postbanken hvor jeg har boliglån. Postbanken ville at jeg skulle ha lønnskontoen hos dem, men ser nå at det er en del gebyrer.

 

Det er litt på siden av hva du spør om, men eksakt hvilke betingelser har du boliglånet i postbanken på, slik at du ønsker å bli utsatt for den type behandling? Jeg kan ikke huske når det var sist jeg så postbanken som beste boliglån hos finansportalen.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...