Gå til innhold

Har åpnet dørene (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at Heros Of Newerth får tiden til og gå kjapt. Men synest det er svært oppbrukt idear og er storsett skuffet men gameplayet er faktisk veldig bra. Anbefale Pupppet Master som første hero til dei som vill prøve open beta.

 

Edit: +1 for linux støtte for dei som vill spele det på linux, clienten er nesten 350 mb for windows og litt mindre for linux og mac

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Må presisere et utsagn i artikkelen. Hvis man forhåndsbestilte spillet, fikk man med 9 invitasjoner, og ikke 3, som det står i artikkelen.

 

Sikker på dette? eg fekk 3 invitasjoner men då bestilte eg får ein stund siden.

 

Og jeg fikk 9 invitasjoner. Fult mulig at folk som forhåndsbestilte nå i det siste fikk 9 invitasjoner.

Lenke til kommentar

HoN er et kjempegøy spill. Skal si meg enig med mange andre om at det er et litt flaming-community av og til, gjør du en feil skal du være sikker på at du får høre det. Alt i alt er det mange timer med gøy, å eie andre i dette spillet er utrolig gøy. Det er nesten så du hører de knekker tastaturet på andre siden av kloden. :p Jeg har spillet lukket beta lenge og jeg kommer til å spille det mye mer.

Lenke til kommentar

Bare communitien er grunn nok til å holde seg langt unna. Dessuten mister et slikt spill litt replay-value etterhvert. Joda, det har mange helter å velge mellom, og kombinasjonene er nesten uendelige, men jeg syntes rett og slett innholdet er litt tynt til å forsvare å være et standalone spill (med subscription fee hvis jeg ikke husker feil)

Lenke til kommentar
Joda, det har mange helter å velge mellom, og kombinasjonene er nesten uendelige, men jeg syntes rett og slett innholdet er litt tynt til å forsvare å være et standalone spill (med subscription fee hvis jeg ikke husker feil)

 

Da husker du feil. Er ingen månedsbetaling. Er ett engangsbeløp OM du ønsker å forhåndskjøpe spillet, ellers er alt annet gratis (open beta). Dette er tronarvingen til DoTA, helt klart!

Endret av Albatron
Lenke til kommentar
Joda, det har mange helter å velge mellom, og kombinasjonene er nesten uendelige, men jeg syntes rett og slett innholdet er litt tynt til å forsvare å være et standalone spill (med subscription fee hvis jeg ikke husker feil)

 

Da husker du feil. Er ingen månedsbetaling. Er ett engangsbeløp OM du ønsker å forhåndskjøpe spillet, ellers er alt annet gratis (open beta). Dette er tronarvingen til DoTA, helt klart!

 

 

30 Dollar ( 180 kroner ) er ikke mye for et spill med så mye innhold uansett, du får mange timer underholdning for pengene. :)

Lenke til kommentar

Spill med amerikanerne, de hjelper somregel og forteller hva du gjør feil. De europeiske serverne flyter over russere og franskmenn, de har sjelden folkeskikk eller lag-ånd.

Det er helt utrolig hvordan franskmenn og russere ALLTID går igjen som idiotene i onlinespill. Sluttet dog å spille da man lett kunne gå 3 dager med bare tap om man pubbet. Det er så ufattelig lett for EN enkelt spiller å ødelegge for hele laget sitt.

 

Har vel ca 600 matcher på samvittigheten, og kjekt var det. For dere nybegynnere har jeg et par tips:

 

1) Ikke blir grådig, whatsoever. Om du dør ødelegger du for HELE laget.

2) Begynn med Strength- eller Intelligence-helter. Mange av Agillityheltene trenger riktig kombinasjon

av items for å bli brukbare (dog blir de da de kraftigste i spillet).

3) Husk at mange av de VIRKELIG skumle triksene har channel-time. Dvs at om du stunner feks Magmus mens han begynner å ulte vil du stoppe hele trikset hans!

 

Nybegynnervennlige helter

a) Pestilence: Din oppgave er å spamme triks nr 4 på alle fiendens spillere i kampens hete. De blir synlige, og mister ufattelig mye armor. Muligens spillets mest IMBA triks. (Chronos + Pestilence = epic win).

b) Thunder Bringer. Lightning rod + blast of lightning = eid. Hold deg bak siden du tåler svært lite.

c) Succubus. God til å spamme disablers.

 

Min favoritthelt er uten tvil DARK LADY. Seriøst imba agillityhelt.

 

Dark lady med Elder parasite + lvl 4 riftshards + sheild breaker er ustoppelig.

Du kjører taint soul for å slowe, aktiver dark blades for silence og extra critical damage og kjør inn med Charging Strikes og til slutt aktiverer du elder parasite. Auto attack til fienden er død. Har du bygget henne riktig vil du lande 1k+ crits!

Lenke til kommentar

Ah dette spillet er bare utrolig, dota fikk jeg aldri sansen for, men utrolig nok så digger jeg dette!

Har 215 timer ingame siden nyåret. Og jeg er ikke lei, har ikke fått prøvd alt ordentlig enda! Min favoritt er igrunn vindicator, er ingen moromsere hero å spille med, ser for meg alle de irriterte folkene på den andre siden:D

 

Men som tidligere har nevnt, vær tålmodig når du er ny, start gjerne med no stats game, der er folk tålmodige:P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...