Gå til innhold

WoW: Tror jeg har vært for fokusert på lvling !? :S Hvorfor da gidde?


Anbefalte innlegg

Jeg tror problemet er at du bruker tiden din her inne.

Det du trenger er å komme deg ingame.. Og det er strengt tatt ikke noe vi kan gjøre for å få deg til level 80, det er helt opp til deg selv.

 

Gjør du noe galt, så spør spesifikt om et problem du møter på. Ting tar tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv hadde jeg ingen problemer med å komme meg til 80 første gang.

 

Brukte kun questhelper og gikk der pila viste jeg skulle gå.

 

Tror nok heller det er fordi du spiller lite at det går sent, fordi når man quester får man en god del xp, samme med dungeons..

 

 

 

Edit, du posta rett før meg, så ikke innlegget ditt :p

 

4 dager played med dk fra 55 til 70 var ganske mye ja. Gikk fort som bare det når jeg levla dken min. Men for at det skal gå fort må du nesten sette deg inn i questinga, det som kan være problemet for deg.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

hm . . . alle andre mener jeg spiller mye :p jeg spiller når jeg har tid dvs. etter lekser på hverdager og som regel utrolig mye i helga :p

 

EDIT: sette meg inn i questinga? Mener du lese questene mye og få meg historien eller å gå skikkelig inn for å queste eller, gjøre så mange quester som mulig på kort tid?

Endret av Julekula
Lenke til kommentar

Min måte å levle på er å gjøre kun quests som fører til blå rewards og instancer der jeg trenger noe (og medfølgende quests). Det er gøy når det blir drama i en pug, men gjør ikke noe for å skape sånne situasjoner selv da. Finnes så mange tullinger... :) Om det går kjapt eller ikke gir jeg beng i, bare jeg har det gøy, ellers er det jo ikke noe vits. Vanlige quests er ikke gøy.

Lenke til kommentar

hm . . . alle andre mener jeg spiller mye :p jeg spiller når jeg har tid dvs. etter lekser på hverdager og som regel utrolig mye i helga :p

 

EDIT: sette meg inn i questinga? Mener du lese questene mye og få meg historien eller å gå skikkelig inn for å queste eller, gjøre så mange quester som mulig på kort tid?

 

Når jeg sier sette deg inn i questinga mener jeg at du kjører igjennom quest så fort som mulig, ikke leverer før du har gjort alle osv.

Bruker du questhelper så pleier den vanligvis vise vei til nærmeste quest/questitem som gjør det mye enklere når ting går litt kjapt. Pleier bare gå den retningen pila viser jeg så stopper jeg ikke før jeg har completa alle(med mindre noen er laaaaaaaaaaaaangt vekke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...