tomsi42 Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Selv med min overmennesklige styrke har jeg dessverre ikke mulighet til å flytte hus. Bygget ligger i en bakke, og er litt ... rart bygget. edit: men takk for kommentar! Det er ikke urimelig at byggherren eller eier blir grinete hvis du prøver å jekke opp huset. Men du kan rette opp selve bildet i etterbehandlingen - det er billigere og du slipper å komme på forsiden av VG.
Trondster Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Syntes allikevel det var morsomt at metallboksen, asfalten og et par postkasser stod lent i én retning, mens kanten for grunnmuren (..tro?) stod i en annen vinkel..
ehauger Skrevet 23. april 2010 Forfatter Skrevet 23. april 2010 Det er ikke urimelig at byggherren eller eier blir grinete hvis du prøver å jekke opp huset. Men du kan rette opp selve bildet i etterbehandlingen - det er billigere og du slipper å komme på forsiden av VG. Når sant skal sies så har jeg tenkt på det selv, men jeg lurer på om det ødelegger linjene i postkassene og den metallboksen. Litt vanskelig, men det er jo en flott utfordring jeg får ta. Syntes allikevel det var morsomt at metallboksen, asfalten og et par postkasser stod lent i én retning, mens kanten for grunnmuren (..tro?) stod i en annen vinkel.. Ja, jeg syns også dette er litt av sjarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå