Gå til innhold

NetCom forsikring og opplevelser?


Anbefalte innlegg

Jeg har en stund hatt forsikring via NetCom som koster meg 39kr/måned. Jeg har ikke måttet bruke den enda og har derfor ikke tenkt så mye igjennom det. Derimot skal jeg ha meg en Sony Ericsson X10 nå, og vil jo da vite at forsikringen er bra.

 

I butikkene har alle selgerne sagt at forsikringen til NetCom er skikkelig dårlig, og at NetCom er veldig vrange på å betale/skaffe ny telefon/etc. Ettersom disse er selgerne til Elkjøp7expert osv så tar jeg det med en klype salt, men er det noe i det? Er NetCom vanskelige? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deres selskaper er nok like vrange eller snille som NetCom sitt. Tror mange har en oppfattelse at selskapene driver med veledighet, noe de absolutt ikke gjør. Uansett hvordan man vrir og vrenger på det, så kommer man uansett bedre ut av slike ting ved å være selvassurandør.

 

Husk også at eventulle kjøpsforsikringer kan skape morsomme, men for deg kjipe, problemstillinger. Eks. verksted nekter å utbedre skaden fordi de mener det er forsikringssak, mens selskapet mener det er en reklamasjonssak. (Det har også skjedd i virkligheten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...