Kvinnorna Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Er på jakt etter programvare for å synce outlook 2007 mellom to-tre maskiner. Er villig til å betale, men finnes det noe gratisalternativer? Er flott hvis du anbefaler et slikt verktøy, å argumenter hvorfor. Takker for all bistand :-)
Märtha og Durex Skrevet 30. mars 2010 Skrevet 30. mars 2010 Håper det er Ok at jeg slenger meg med på denne tråden, er på utkikk etter det samme for å synce mellom laptop og stasjonær.
Kvinnorna Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Skrevet 30. mars 2010 Ingen her som kjenner til et slikt program altså? Det nekter jeg å tro! :-) God påske da!
Märtha og Durex Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 (endret) Brukte flere timer i går på å finne et gratisprogram, men jeg fant ikke noe. Det ble til at jeg lastet ned en testversjon av Easy2Sync og ble så pass fornøyd med det at jeg kjøpte Business versjonen til USD 79. Mye for et hjelpeprogram, men det gjør tilsynelatende hva jeg er på jakt etter. De har en USD 59 versjon, men den syncer kun mail, ikke kontakter, avtaler ol. Får se hvordan jeg liker det videre for det er 90 dagers pengene tilbake garanti. (Dette er ikke reklame selv om det kan høres slik ut, jeg har ingenting med firmaet å gjøre og er sikker på å finne funsjoner som mangler eller feil etter jeg har brukt programmet en stund.) Endret 31. mars 2010 av Ned Flanders
nomore Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Alternativet blir kanskje å enten benytte seg av GMail(med Outlook-sync plugin) eller gå for en Exchange konto?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå