Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ser Fate/Stay Night, Ergo Proxy, Gundam 00, Darker Than Black/Ryuusei no Gemeni, Geass, Phantom, Kaze no Stigma, Black Lagoon, Byousoku 5cm. Syns BTW den første var noe bra. Den andre var veldig bra da.

Endret av 世界一
Skrevet (endret)

Får legge til Air, The Book of Bantorra og Phantom ~Requiemfor The Phantom~ som de eneste du misset. Alle seriene er forsåvidt veldig bra, spesielt Black Lagoon, Darker than Black og Code Geass. :)

Endret av Agentspoon
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hallois! Dere kan kanskje hjelpe meg. Har laget en AMV i adobe premiere, men raw fila er på nesten en gigabyte. Hvordan kan jeg resize den? Jeg ser at de fleste AMV's er på 50-100mb.. Er hypp på å legge ut noe på youtube, men fila jeg har er jo gigantisk.

• 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Holder på med den nå, elsker den :)

Alucard er bare rå, gir meg frysninger :p

Så første episode av Baccano!, men slet med å skjønne episoden, om du kunne ha oppklart hva som skjer i en PM så hadde de vært fint :)

Skrevet (endret)

Hehe, det er umulig å forklare. Baccano! er helt spesiell ved at det ikke finnes noen hovedperson, og derfor heller ikke noen naturlig oppbygning slik du er vant til. Men trådene knyttes selvsagt sammen tilslutt, så det er bare å fortsette til du blir helt oppslukt av den. :D

http://www.youtube.com/watch?v=C4PxlxE9Fo8

Hvorfor tror du åpningen bruker jazz? Jo, fordi det skal virke improvisert hele greia. Lover deg at du vil like den. Du har jo Durarara!! som avatar, og dette er de samme folkene.

Endret av Agentspoon
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Beklager dobbelpost, men siden ingen har lagt inn et innlegg på en stund, så tenkte jeg at jeg kunne legge til en av mine favoritt AMV'er.

http://youtu.be/Xvzs1RdAz4Q

Så mye som jeg elsket Bakemonogatari, så ble jeg helt oppslukt av denne AMV'en, har sett den flere titalls ganger og kan bare ikke bli lei av den :)

Endret av Konkulf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...