PureChaos 16 Report post Posted March 24, 2010 Skal til København i mai. Være der fra onsdag til lørdag med kjæresten. Hva må sees og hva må gjøres? Quote Share this post Link to post
Märtha og Durex 25 Report post Posted March 25, 2010 (edited) http://www.visitkoebenhavn.no/ Edited March 25, 2010 by Ned Flanders Quote Share this post Link to post
ilpostino 4947 Report post Posted March 30, 2010 Du må iallefall besøke Det runde tårn og ligger i tilknyttnig til Trinitatis Kirke. ellers har du vaktskifte på slottet som bør sees, Nyhavn og Strøget. Quote Share this post Link to post
excellent 0 Report post Posted April 5, 2010 Skal til København snart, tenkte å ta metroen inn fra Kastrup. Hvilken stasjon bør man gå av på om man vil bo i nærheten av strøget? Quote Share this post Link to post
Henrik C 2354 Report post Posted April 6, 2010 Kongens Nytorv ligger bare 50 skritt fra inngangen til Strøget. Quote Share this post Link to post
theoriginalAidskake 37 Report post Posted April 6, 2010 Christiania må jo sees. Quote Share this post Link to post
Xandathrii 104 Report post Posted April 10, 2010 En pils i Nyhavn er priceless Christiania bør ses. Tivoliet i byen også hvis du liker den slags. Det runde tårnet i gågaten er jo en ok severdighet. Bylivet på kvelden er jo også herlig! Quote Share this post Link to post
A-Jay 1490 Report post Posted August 9, 2010 (edited) Hei, jeg reiser forbi København på vei sørover i neste uke og i denne forbindelse får jeg en dag der (morgen og dag, ikke kveld). Noen som har anbefalinger til hva jeg må gjøre? Allerede vært på Tivoli og i det runde tårn, vil oppleve noe annerledes denne gangen. Er Carlsberg-bryggeriet verdt en titt kanskje? Jeg vet jo at man kan se på visitkoebenhavn og lignende steder, men jeg lurte på tips fra folk som har vært der, ikke bare de store turistfellene liksom. Edited August 9, 2010 by A-Jay Quote Share this post Link to post