Gå til innhold

HTC desire priser. Trenger tips.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg planlegger å kjøpe HTC desire så fort den kommer på markedet i Norge (noen som vet utgivelsesdato?) men lurer litt på hvilket abonoment som vil kunne være det billigste.

 

Jeg ønsker fri bruk av internett, sender 40-100 sms i måneden, og ringer kanskje 20-40min utgående i måneden.

 

Kjekt om noen har noe tips til hva som kunne passet meg best. Takker på forhånd.

 

 

 

//Ut og over, audio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en liste over de billigste stedene (dvs, gjennom forskjellige abonnementer, men som man ikke benytter) å kjøpe Desire i en eller annen tråd på dette forumet, men jeg husker ikke hvilken. Et av de (om ikke DET) billigste var vel å kjøpe den fra Chess med abonnementet ChessXtra, med avbetaling på 199 kr/mnd, som gir en totalpris på 3787 kr (link. SIM-kortet kan du bare legge i skuffen og bruke det du har.

 

De ovennevnte metodene er som sagt om du planlegger å bruke ditt nåværende abonnement, men det hørtes egentlig ut som om du trengte nytt abonnement også. Jeg skrev inn forbruket ditt på telepriser.no, og det ser ut som om det billigste abonnementet for deg blir Netcom iConnect (da ca 350 kr/mnd). Om du kjøper mobilen med dette abonnementet, vil du få mobilen for 1499 kr, og en totalpris på 5675 kr + ca 50 kr for den mengden ringing, SMS og MMS du har.

Endret av AudunXetrov
Lenke til kommentar

Har selv et forbruk ala ditt, og jeg har i dag OneCall Faktura. Har bestilt Desire fra Elprice uten abb til kr 3.899,-. Høres ut som OneCall burde fungere bra for deg også. De har 90 sms og 120 ringeminutter gratis hver mnd (er en lite oppstartsgebyr), og dataforbruk på 0,99 pr MB. Du kan og kjøpe datapakker til dette abbonementet. Dette avventer jeg til jeg ser hvilket forbruk jeg legger meg på.

Lenke til kommentar

Hei. Nå tar jeg litt generell info om den. Da jeg selv jobber i Tele bransjen og kan en del om abbo. Og selv skal ha meg desire.

 

Helt nye modeller lønner seg å kjøpe uten abbo. Spess på ikke "typiske abbonoments tlf" altså billige walkman osv. men nok om det.

 

Desire er nok en tlf som er billigst på nett en stund. Vil anbefale nettbutikker med vanlig butikk(lefdal, elkjøp osv) med tanke på reklamasjon om du er uheldig.

 

Abbenoment er telenor, netcom og tele2 ikke noe spess billige i butikk da de billigste er nett abbenoment.

 

Tele2 og mange andre har ring/send meldinger for 170->185kr mnd. alt under det i ringing og sms er gratis. For deg virker det som dette holder:)

 

Tingen er om du starter å bruke mye nedlastning. Visse billige abbenoment har VELDIG dyre mb priser.

 

så stiger nedlastningen kan andre abbenoment med tilleggs tjenester være bra. Eksempelvis telenor med mobilsurf.. 99kr i mnd å da kan du laste ned 500mb:)

 

Så veldig trolig er dette konklusjonen:

Kjøp på Elkjøp/lefdal/elprice for 3899 UTEN abbenoment da denne er åpen og blir dyrere totalt sett.

 

Ved ditt bruk velger du Tele2 sherriff/talkmore osv.. Fordel med tele2 er at du kan få nytt simkort i butikk om du mister tlf, sperrer simkortet eller noe sånt.

 

Og se etter behov for nedlastning om tilleggstjenesten er dyr. Noen steder er det bl. annet 5kr megabiten og det blir dyrt i lengden

Endret av plum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...