Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville mer, ville ikke mer....


Anbefalte innlegg

Hei, kom på et spm som jeg aldri har fått svar på..

 

I fjor da jeg gikk i 10.kl drev jeg på med ei i 8.kl(veldig voksen jente, trodde jeg).

 

Ho ringte meg og spurte om vi skulle bli bedre kjent omtrent 2 uker etter at skola hadde begynt. Jeg sa ja og vi pratet en god del, fikk god kjemi, men plutselig etter ca 2 uker så ville ho ikke mer(dette sa ho på skola) så når jeg gikk på bussholder plassen sto ho og klina med en i hennes klasse, jeg er kjent for og ha høyt temprament så jeg fløy på'n og sa "hva i helvete han drev på med".. Samme spurte jeg ho, men ho svarte ikke så jeg stakk på bussen..

 

1 uke senere så ringte ho meg og sa unnskyld ang dette og ho ville prøve på nytt, så jeg sa ja.. Etter ca 1 uke så gadd ho plutselig ikke mer så jeg tenkte liksom samma det.. Kjente ikke ho så veldig godt enda..

 

og for 3. gang ringer ho og spørr om vi skal prøve på nytt også dum som jeg er sier jeg ja, og det gikk 3-4 uker og jeg begynte og tro det skulle funke og da var det juleball så jeg tenkte og kysse ho da, men dagen før så gadd ho ikke mer sa ho så jeg ble litt forbanna av at ho lekte med meg og det sa jeg ifra om og ho ble lei seg og det fikk jeg høre ifra venninene hennes :thumbdown:

 

Ho prøvde seg igjen 3 uker senere, men da sa jeg nei nå var det nok..

 

Så kan noen fortelle meg hvorfor ho var slik? Fant jo ut selv at ho ikke var veldig voksen av seg, noe som jeg trodde..

 

Dette trenger ikke no haste svar, for dette var altså 1 helt år siden og jeg er ferdig med ho, men har aldri fått no svar på hvorfor var slik og jeg kom på det akkurat i farten da jeg fikk ei melding som var omtrent indentisk med di jeg fikk ifra ho, men ifra en annen person ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror de fleste er så useriøse på et punkt i livet, enten tidlig eller senere, de vil bare ha, tenker ikke på forpliktelser, holder på med fler samtidig. Men man lærer etterhvert. Vært der selv, og ser tilbake på det med hevet øyebryn. Jeg var da kun ute etter moro, tenkte ikke på forpliktelser og flere fikk følelser for meg uten at jeg kunne vise det samme tilbake. Til slutt lærte jeg, da jeg klina med ei annen på 18årsbursdagen min, og jenta som jeg hadde holdt på med i to måneder klikka og hata meg og gråt og alt mulig. Hun klarer ikke snakke med meg mer uten å få sammebrudd.. Dette er nok ekstremt, men jeg har visst ødelagt hennen helt, ifølge henne.. Den tiden er forbi og nå har jeg hatt samme kjæreste i snart et år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...