To be honest Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 (endret) Jeg leser på SanDisk sine sider at de kommer med et 32GB micro SDHC minnekort og lurer på om det er noen som vet om Android (og telefonen forøvrig) støtter denne kapasiteten? Har hørt rykter om at det i teorien skal bare være kortets egen minnekapasitet som setter en stopper. Endret 23. mars 2010 av To be honest
osmano Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Jeg leser på SanDisk sine sider at de kommer med et 32GB micro SDHC minnekort og lurer på om det er noen som vet om Android (og telefonen forøvrig) støtter denne kapasiteten? Har hørt rykter om at det i teorien skal bare være kortets egen minnekapasitet som setter en stopper. Jeg tror også ad HC-standarden er opp til 32gb....så alle som støtter den vil også støtte 32gb
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 Litt sent svar, men sjekket akkurat selv da jeg bestilte telefonen: http://www.xperiax10.net/2010/04/11/32gb-microsd-card-confirmed-to-work-in-xperia-x10/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå