Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Partikkelfilter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Audi A3 1,9 TDI 2006 modell. Lurer på om denne har partikkelfilter? Har fått årsavgift som tilsier at jeg ikke har det. :hmm:

for å vite det må man ha litt mer info og tilgang på et teknis system som sier hva som er specs til bilen din.

konklusjon: ring til Audi :D

Skrevet

Ser at flere Audi'er av samme modell som annonseres til salg er merket med at de har partikkelfilter. Så det er vel naturlig å tro at din har det også.. Jeg hadde bare betalt årsavgift regninga og latt det være med det :D

Skrevet

Vet ikke om dette er så relevant, men alikevel:

Ettersom vår 2002mod. Audi A6 1.9TDI ikke har partikkelfilter så vi må betale ekstra. Fattern ringte inn og hørte om vi fikk noe avslag hvis vi monterte et slikt filter, men nei det fikk vi ikke. Nettopp på grunn av at det ikke var standard på den modellen, selv om vi hadde montert et originalt Audi filter.

Vet ikke åssen det er nå, men du bør i alle fall ringe inn og høre før du monterer et slikt filter.

(Vi gjorde det selvfølgelig ikke.)

Skrevet

Ser at flere Audi'er av samme modell som annonseres til salg er merket med at de har partikkelfilter. Så det er vel naturlig å tro at din har det også.. Jeg hadde bare betalt årsavgift regninga og latt det være med det :D

Men det er jo tross alt snakk om å spare 455,- kr her. :yes:

Skrevet

Vet ikke om dette er så relevant, men alikevel:

Ettersom vår 2002mod. Audi A6 1.9TDI ikke har partikkelfilter så vi må betale ekstra. Fattern ringte inn og hørte om vi fikk noe avslag hvis vi monterte et slikt filter, men nei det fikk vi ikke. Nettopp på grunn av at det ikke var standard på den modellen, selv om vi hadde montert et originalt Audi filter.

Vet ikke åssen det er nå, men du bør i alle fall ringe inn og høre før du monterer et slikt filter.

(Vi gjorde det selvfølgelig ikke.)

Ettermontert filter gir ikke avslag har jeg hørt nei. Selv med et orginalt. Men lurer da på når det ble standard? Får vel kanskje ringe Audi da.

Skrevet

Men det er jo tross alt snakk om å spare 455,- kr her. :yes:

Hehe ja, jeg hadde for meg at regninga ble billigere, ikke dyrere. Selvsagt er det slik.

Som en annen sa, ta kontakt med forhandleren din og spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...