Predecessor Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Jeg lastet ned en trailversjon av Popupkilleren Meaya Software Popup Ad Filter, og lurer på om noen har erfaring med om den sinker opplastingen av sider. Jeg innbiller meg at den analyserer siden som kommer opp før den slipper den ut på skjermen. Hvis det finne andre og bedre Popupkillere, så tar jeg i mot tips med stor takk. Når er jeg lei av all den søppla som jeg ikke har bedt om.
fondus Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Om programmet du spør om sinker maskinen din har jeg ingen erfaringer med så det kan jeg ikke uttale meg om, men jeg vil anbefale deg å bruke Opera. Genial nettleser med popupkiller. Gratis er den og.
Predecessor Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 Jeg har prøvd Opera, men jeg ble ikke helt komfertabel med den. Sikkert en vanesak, men har brukt IE i snart syv år, så vonde vaner å vende.
notarget Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Jeg prøvde opera sin popup killer, jeg synes siden tok litt lengre tid å laste ned. :-?
Blib Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Jeg prøvde opera sin popup killer, jeg synes siden tok litt lengre tid å laste ned. :-? Opera er på 3MB og har popupkiller inkludert som stopper ALL popups bortsett fra de som du selv triggerer ved å klikke på knapper som "Åpne info i nytt vindu"...
lqpl Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Meaya sinker ikke Internet Explorer og er den beste popup killer etter min mening. lqpl
MrVilla Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Meaya sinker ikke Internet Explorer og er den beste popup killeretter min mening. lqpl Enig! Meaya gjør jobben sin bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå