Gå til innhold

SE T610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har prøvd å lete, men finner ingen azza, men det er ikke vits å ha så mange toner, en sang blir drit bra med 16- 20 toner, 32 er nesten et helt orkester, og man trenger et hel orkester for å spille en sang, så skal jeg prøve å laste ned sånn greie til mobilen min npr jeg får den sånn at jeg kan spille av wav filer. MYE bedre, selvom polyfoniske toner trekker mere ører når man brifer med den på gata. hehehe.

Lenke til kommentar

Nettopp vært nede på telebutikken på oasen i fyllingsdalen,bergen....jeg spurte dem korti de fikk den, så sa han i løpet av denne uken, eller der.....da kom posten til butikken, men han var ikke optimist om at det va t610'er i posten...men så, ut fra ingenting tryllet det seg en t610 frem fra intet, og jeg var ikke sein om å få spørre om å få prøve den...det fikk jeg, og en 20 minutters tid med telefonen var min... :D Men å kjøpe den på telebutikken har aldri vært aktuelt, med den stive prisen på 4300 uten abb... Men den virket helt konge!!!! Så til de som bor i fyllingsdalen og som MÅ ha t610 NÅ, de har 1 eksemplar av den på telebutikken, men vær rask...hehe..klokken 1120 hadde de ett eksemplar riktignok, kan være solgt allerede...

 

Kanskje soft key'ene så litt billige ut... men det gjør ingen ting... e d bare eg som syntes det eller?

Lenke til kommentar
PS: de sleger t610 på siba for 3400 kr uten.abb, ganske billig.

 

Ja det er derfor jeg har bestemt meg for å kjøpe derifra, hakke sett noen billigere uten abb noen andre steder enda.

Kan du legge ut en post om den har kommet der på fredag,

siden jeg ser på avtaren din at du bor i Furuset, ikke langt unna Siba:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...