Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] PC kommer seg ikke inn i windows..


Anbefalte innlegg

Hey ....

 

Pcen som beskrevet i emne vil ikke inn i windows fordi når jeg skrur den på kommer det opp en skjerm der det står mye rart.

også får jeg alternativer hva jeg il gjøre. Tastaturet funker ikke og velge opp og ned med men siden det er USB tastatur antar jeg at det er derfor.

Men jeg ventet de 30 sekundene men når de var ferdige restarta pcen seg og sånn fortsattedet..

Problemet startet etter jeg hadde lastet ned noe da jeg hadde lagt meg. Våknet tidlig om morgningen og så på pcen at nedlastningen var ferdig så gikk jeg og la meg igjen. Da begynte det jeg tenkte det ikke på det som noe problem så jeg gikk bare skrudde av pcen og tenkte den blir sikkert i orden igjen etter jeg restarter den.. Men når jeg kommer hjem fra skolen skjer samma drittet..

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ..

 

Håper noen vet hva jeg kan gjøre..

 

MVH Huxiz ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry :whistle:

We apologize for the inconvenience, but Windows did not start successfully. A recent hardware or software change might have caused this.

 

If your computer stopped responding, restarted unexpectedly, or was automatically shut down to protect your files and folders, choose Last Known Good Configuration to revert to the most recent settings that worked.

 

If a previous startup attempt was interrupted due to a power failure or because the Power or Reset button was pressed, or if you aren't sure what caused the problem, choose Start Windows

Normally.

 

Safe Mode

Safe Mode with Networking

Safe Mode with Command Prompt

 

Last Known Good Configuration (your most recent settings that worked) Start Windows Normally

 

Use the up and down arrow keys to move the highlight to your choice.

 

Seconds until Windows starts: 30

Lenke til kommentar

Prøvd Normal?

 

Prøv safe mode, og når du kommer in der prøv å still PC tilbake en uke eller noe..

 

skriv i søkefeltet/(kjør) 'rstrui' og så "velg ett annet gjenoppretningspunkt" elns

 

 

PS. Noen programmer/filer vill kanskje forsvinne.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Prøvd Normal?

 

Prøv safe mode, og når du kommer in der prøv å still PC tilbake en uke eller noe..

 

skriv i søkefeltet/(kjør) 'rstrui' og så "velg ett annet gjenoppretningspunkt" elns

 

 

PS. Noen programmer/filer vill kanskje forsvinne.

 

Jeg får meg ikke inn i safe mode.. For jeg kan ikke velge opp og ned.. :/ Tror det er på grunn a USB tastaturet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...