Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta med kjærsten på Date


Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 17 som nå til Fredag skal ta med kjærsten ut.

 

Hva kan vi finne på ? jeg vet Kino, middag er greit og sånn. Men føler kanskje dette blir litt kjisè og kanskje kjedelig?? anyways, trenger noen tips for og gjøre det en smule mer spennende og romantisk :)

 

Takk for alle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første. Klisjé er klisjé av en grunn mener nå jeg (og Marshall i How I met your mother)

 

OG no offence, men når dere er 17 år, så er det ikke noe som har blitt klisjé enda. Jeg var ihvertfall aldri ute på noen dater når jeg var 17 år. Ihvertfall ikke med middag osv. Ble med middag hjemme ;P

 

Godt tips er å lytte på hva ho sier. Hvis ho sier det er noe hun har veldig lyst til å gjøre, noter det bak øret og gjør det med henne når ho har glemt det. Skryt gjerne av at du husker hun snakket om det way back.

Dette gjelder også jul og bursdagsgaver, samt blomster på anniversary/valentines day..

Lenke til kommentar

For det første. Klisjé er klisjé av en grunn mener nå jeg (og Marshall i How I met your mother)

 

OG no offence, men når dere er 17 år, så er det ikke noe som har blitt klisjé enda. Jeg var ihvertfall aldri ute på noen dater når jeg var 17 år. Ihvertfall ikke med middag osv. Ble med middag hjemme ;P

 

Godt tips er å lytte på hva ho sier. Hvis ho sier det er noe hun har veldig lyst til å gjøre, noter det bak øret og gjør det med henne når ho har glemt det. Skryt gjerne av at du husker hun snakket om det way back.

Dette gjelder også jul og bursdagsgaver, samt blomster på anniversary/valentines day..

 

 

man kan jo gi dama drømme kvelden, og få et realt nummer etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...