Gå til innhold

Hvor er det: billigst, kortest levering på nett å bestille mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ser her...

 

Komplett.no ligger 100,- kroner dyrere enn den billigste men de har jo veldig hurtig frakt. Dagen etter at varen er sendt så får jeg den frem til hentestedet som hos meg er på en RIMI butikk. Da tenker jeg på MyPack med Tollpost. Det som er greit med de er at de ikke leverer på posthuset men har mange forskjellige butikker du kan velge å hente hos... Porto koster da 72.42,- Ikke så altfor dyrt...

 

Hvis du bor i Oslo eller Sandefjord kan du jo hente den på lageret. Da koster det 39,- i ekspedisjonsgebyr...

 

Jeg er veldig fornøyd med komplett og så har de god service og kjapp levering

Lenke til kommentar

Hvis du ser her...

 

Komplett.no ligger 100,- kroner dyrere enn den billigste men de har jo veldig hurtig frakt. Dagen etter at varen er sendt så får jeg den frem til hentestedet som hos meg er på en RIMI butikk. Da tenker jeg på MyPack med Tollpost. Det som er greit med de er at de ikke leverer på posthuset men har mange forskjellige butikker du kan velge å hente hos... Porto koster da 72.42,- Ikke så altfor dyrt...

 

Hvis du bor i Oslo eller Sandefjord kan du jo hente den på lageret. Da koster det 39,- i ekspedisjonsgebyr...

 

Jeg er veldig fornøyd med komplett og så har de god service og kjapp levering

 

 

Bor jo i nærheten, har trosalt brukt Komplett.no, før men skulle bare høre om det (for sikkerhet skyld) ikke fantes billigere...

Endret av Fear the Scare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...