Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter hår?


Oskeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem spør du da? Jenter eller gutter? Fra min egen erfaring ville jeg si at jenter er forskjellige. Noen liker masse hår og andre ikke bare litt og noen helt shava.

 

Hvem bryr seg hvis du shaver ræva di? Hvis du ikke skal i fengsel (tenker meg at det svir noe jævlig xD)så kan du sikkert fint la de være xD

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Syns jenter at gutter må ha hår på kassa? eller nedentil... hva syns jenter om rompehår?

 

takker for svar! :D

 

Vel, skal du til fengselet, så anbefaler jeg deg til å IKKE fjerne rompehår.

 

Vel, hvorfor skal jenter bryr seg om du har hår eller ikke i rompa. De fleste menn, jeg sa menn ikek fjortiser, har hår i rompa..

Lenke til kommentar

Hva så? De fleste kvinner har hår på sine edlere deler også, men det er allikevel per i dag mote/kultur at mange barberer det av. Det er jo ikke nødvendigvis noen logisk sammenheng bak slike ting (selv om enkelte framstiller det som et spørsmål om hygiene, og ikke mote, noe som mer eller midnre er tøv).

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hår er hår. Det er naturlig.

Men kan innrømme at en hårbedekt rygg er..ikke tiltrekkende. :p Samme hvis det er hele frontpartiet. At man ikke finner hud i det hele tatt, da syns jeg ikke det er så fint.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

OG trass alt er vi jo menn. Vi trenger ikke å bekymre at vi har litt hår her og der..

Du har kanskje litt pels på ballene nå, men du er ikke mann før det lugger i ræva.

 

Jeg er mann nok, for å si det sånn.

 

Hår er hår. Det er naturlig.

Men kan innrømme at en hårbedekt rygg er..ikke tiltrekkende. :p Samme hvis det er hele frontpartiet. At man ikke finner hud i det hele tatt, da syns jeg ikke det er så fint.

 

Men det er ganske få som har det. Problemer er når vi menn begynner å barbere beinet eller armene. Det er en grense..

Lenke til kommentar

OG trass alt er vi jo menn. Vi trenger ikke å bekymre at vi har litt hår her og der..

Du har kanskje litt pels på ballene nå, men du er ikke mann før det lugger i ræva.

 

Jeg er mann nok, for å si det sånn.

 

Hår er hår. Det er naturlig.

Men kan innrømme at en hårbedekt rygg er..ikke tiltrekkende. :p Samme hvis det er hele frontpartiet. At man ikke finner hud i det hele tatt, da syns jeg ikke det er så fint.

 

Men det er ganske få som har det. Problemer er når vi menn begynner å barbere beinet eller armene. Det er en grense..

For ti år siden gikk denne "grensen" et helt annet sted. Og hva "vi" menn gjør er da ikke opp til deg. Om jeg vil barbere beina mine så angår det meg, ingen andre. Om du vil barbere ballene dine så angår det deg, ingen andre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Menn som barberer legger eller armer, vil jeg ikke betegne som "menn" en gang. Nei det er turnoff det. :ermm:

Så alle menn du ikke tenner på er per definisjon ikke menn, eller? Hvordan fungerer dette? Hvilke egenskaper må en person ha for å kunne være en mann?

 

Slapp av, det er just a figure of speak.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Menn som barberer legger eller armer, vil jeg ikke betegne som "menn" en gang. Nei det er turnoff det. :ermm:

Så alle menn du ikke tenner på er per definisjon ikke menn, eller? Hvordan fungerer dette? Hvilke egenskaper må en person ha for å kunne være en mann?

 

Ikke etterligne en kvinne. Altså HVERTFALL ikke bare beine eller armen. Men som du sier, det er opp til hver person...

Lenke til kommentar

Menn som barberer legger eller armer, vil jeg ikke betegne som "menn" en gang. Nei det er turnoff det. :ermm:

Så alle menn du ikke tenner på er per definisjon ikke menn, eller? Hvordan fungerer dette? Hvilke egenskaper må en person ha for å kunne være en mann?

 

Slapp av, det er just a figure of speak.

Holder det ikke at du sier at du ikke tenner på menn som barberer leggene sine da?

 

Menn som barberer legger eller armer, vil jeg ikke betegne som "menn" en gang. Nei det er turnoff det. :ermm:

Så alle menn du ikke tenner på er per definisjon ikke menn, eller? Hvordan fungerer dette? Hvilke egenskaper må en person ha for å kunne være en mann?

 

Ikke etterligne en kvinne. Altså HVERTFALL ikke bare beine eller armen. Men som du sier, det er opp til hver person...

Nettopp, det er opp til den enkelte. At å barbere leggene er å etterligne kvinner høres for meg rimelig merkelig ut. Du vet at kvinner også har hår på beina?

 

Baller og kukk burde vel holde i lang bane for å bli karakterisert som mann? At de tidligere ikke har hatt livmor hjelper også!

 

Om en person er maskulin eller ikke er en helt annen diskusjon :)

Kan du definere maskulinitet? Er maskulinitet et statisk sett med egenskaper? Er det maskulint å barbere ballene sine? Hvorfor er det "greit" å barbere ballene mens det tydeligvis er feminint (og følgelig "galt") å barbere leggene? Hva med forfengelighetstrening, altså trening for å få definerte muskler?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...