Gå til innhold

Kameraminnekort sletta i sikkerhetskontrollen?


Anbefalte innlegg

Skulle nettopp sjekke ut litt bilder på kameraet, og oppdaga til den store skrekken at det tydeligvis var tomt. Tok vel seinast bilde mandag på tur i Warszawa, og då var alt der. Sidan har ikkje kameraet vore slått på ein gang før i kveld. Det einaste eg kan tenke meg er at det har blitt "sletta" i sikkerhetskontrollen på flyplassen i Warszawa. Men har virkelig aldri høyrt om at det kan skje med eit minnekort før. Hadde også med eit anna kamera, og 2 mobiltelefonar gjennom same sikkerhetskontrollen. Ingenting er gale med desse. Alle 4 enheter var av gjennom sikkerhetskontrollen, og minnekortet stod i alle 4. Kva kan ha skjedd her?

 

Prøvde å sjekke ut kortet med eit program som heiter WinUndelete v3.2, men all data dette finn er tidligare sletta på kortet, og nyaste data er frå 30/10-09. Så all data nyare enn dette har tydeligvis ikkje eksistert på kortet ein gang.

 

Kva kan eg gjere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hørt om minnekort (eller videotaper etc) som er blitt ødelagt i sikkerhetskontrollene på flyplassene. Mest sannsynlig har det oppstått en feil på minnekortet som medfører at bilder ikke blir lagret, evt at det er noe feil med kameraet. Hvis det er et billig minnekort er sannsynligheten for at det er minnekortet som har takket for seg. Hvilket merke er det og hvor er det kjøpt? Dessverre finnes det mange forfalskninger ute i markedet, særlig på ebay, men også på norske sider ala FINN og QXL.

Lenke til kommentar

Kortet er eit Transcend 16 GB kort kjøpt på Datakjeden i Bergen, eller muligens bestilt på Multikom kanskje. Noke feil har i alle fall skjedd, men alle bilder (heldigvis ikkje alt for mange) tatt etter oktober 2009 har berre blitt vekk. Har sett på dei på kameraet fleire gangar og alt, så det har blitt lagra. Men etter siste bilde vart tatt mandagen, og til vi slo på kameraet igjen fredag kveld, har det skjedd eit eller anna merkelig. Det einaste som var igjen på kortet var mappene som blir laga når kortet blir formatert i kameraet. Men trur ikkje kameraet kan ha formatert kortet sjølv frå av tilstand heller.

 

Bildene er ikkje berre sletta, sidan programmet eg brukte ikkje fann dei. Har testa litt med prøveversjon av Ontrack Easyrecovery Pro lasta ned brå IBAS no. Heller ikkje det fann bilder som er sletta tatt etter oktober. Sjekk etter tidligare formatering av kortet ga heller ikkje resultat. Sjekkar no i RAW format. Så langt er det funne over 4000 filer, i staden for 6-700 som tidligare er sletta, så det er kanskje litt meir håp. Kan kanskje heller virke som filtildelingstabellen plutselig berre har forsvunne av ein eller annen merkelig grunn? Då vil vel ikkje filene bli oppdaga som tidligare sletta data?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...