MysticoN Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Har nettop montert ferdig ny pc'en min og skulle til å instalere windows 7 via minnepenn som jeg har gjordt så mange ganger før. men får det ikke til på ny pc'en min. I Bios får jeg kun velge hd, cd-rom, anna cd rom, og en ting til som jeg ikke husker. prøvd alt men ingen ting som funket Vet at minnepenna funker siden jeg prøvde den på gammle pc'en rett før jeg tok ut CPU og annet hw. ville liksom ungå dette :/ noen forslag? var usikker på om jeg skulle poste denne tråden i hovedkort, her eller windows. prøver her først.
3rd_SQD Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Trykk F8 når maskinen "poster" med usb sticken tilkoblet. (Evt du må flytte den i "main menu" over harddisker i bios. Den ser den som en "harddisk")
larswey Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Selv har jeg P5Q Premium og boot fra USB fungerer fint for meg, kan sjekke biosen min når jeg kommer hjem fra jobb.
MysticoN Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Skrevet 11. mars 2010 merkelig, tok no løst og redigerte første posten like etter jeg postet det. men uansett takker for svar men fant ut av det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå