Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pris for bytting av bremserør


Anbefalte innlegg

Hei

 

Hadde min Mazda 323 lx (96) på eu kontroll idag. Det ble funnet 2 toer feil.parkbrems for lang vandring og bremserør svekket pga rustangrep (bak) . Verksted ville ha 3900 for å fikse dette. Høres det rimelig ut?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg høres det dyrt ut. Jeg gjorde samme jobben og delene kostet ikke mer enn 500 kroner.....jeg hadde undersøkte i Sverige.

 

Jeg hadde 2 rør, som måtte byttes bak. Han lagde dem. Kosta 2000,-

 

For meg høres det dyrt ut. Jeg gjorde samme jobben og delene kostet ikke mer enn 500 kroner.....jeg hadde undersøkte i Sverige.

 

Jeg hadde 2 rør som måtte byttes bak pga rust/lekasje. Han lagde nye og utførte jobben. Kosta 2000,- inkl alt. Dette var på min gamle 94model

Lenke til kommentar

Hei

 

Hadde min Mazda 323 lx (96) på eu kontroll idag. Det ble funnet 2 toer feil.parkbrems for lang vandring og bremserør svekket pga rustangrep (bak) . Verksted ville ha 3900 for å fikse dette. Høres det rimelig ut?

 

Takk for svar.

Synes det var dyrt.. Jeg har betalt ca. 500 ,- for å bytte bremserør nå nylig. Vandringen på håndbrekket er jo bare å stramme opp hvis det ikke er noe galt med wiren.

Lenke til kommentar

Bremserør er alltid en veldig bra betalt jobb for et verksted. Delene koster omtrent ingenting så det er penger rett i kassa.

 

For 3900,- hørtes det ikke ut som om røra over bensintanken er inkludert. Da snakker man fort 4-5-6 tusen.

 

Hvis det er snakk om de 2 korte røra ut til hver siden er 2000,- for bare røra en hinsides pris. Du får de røra ferdig kutta lengde og flensa på biltema for sikkert 200,- Du har blitt lurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...