Gå til innhold

Bærbar til film, surfing og jobb! 5-7000 kr


Anbefalte innlegg

Hei! Har blitt grådig lei av min Lenovo etter 2 år. Bråker som bare det og mister signalene til det trådløse nettet hver halvtime.

 

Tenker å bruke 5-7000.

Mine krav er minst 1 hdmi kontakt, win7, stillegående og ikke varm.

Blir ikke mye spilling, bare litt i ny og ne (ikke mw2 osv, kun FM). Blir mest litt jobbting, surfing og filmer!

Skjermstørrelse: 13" til 15"

 

Håper på raske svar, må bestille rimelig raskt for tror ikke denne har mange timene igjen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den siste der så veldig fristende ut! skulle faktisk til å bestille da jeg ser at jeg MÅ være hjemme HELE dagen mellom 08-16. det er helt håpløst for min del, så må nok satse på noe annet enn dell. men takker for forslaget!

 

andre forslag?

Lenke til kommentar

den siste der så veldig fristende ut! skulle faktisk til å bestille da jeg ser at jeg MÅ være hjemme HELE dagen mellom 08-16. det er helt håpløst for min del, så må nok satse på noe annet enn dell. men takker for forslaget!

 

andre forslag?

 

Ja, men det som er, hvis du ikke er hjemme når de kommer, så legger de igjen et kort i postboksen din, så kan du kontakte de for å avtale en ny tid når det passer bedre.

 

Det er Schenker som leverer produktene,

 

kilde:

http://bit.ly/9XmxqH

Lenke til kommentar

Jeg ringte til Dell nå, og de sa at det var helt umulig å levere på andre tidpunkt enn det som var oppgitt. Jeg spurte om de kunne levere på det lokale postkontoret, men det var visst ikke sikkert nok. Er jo helt håpløst, da banker til og med bruker posten som identifiseringssted på lån og engasjement.

Lenke til kommentar

Jeg ringte til Dell nå, og de sa at det var helt umulig å levere på andre tidpunkt enn det som var oppgitt. Jeg spurte om de kunne levere på det lokale postkontoret, men det var visst ikke sikkert nok. Er jo helt håpløst, da banker til og med bruker posten som identifiseringssted på lån og engasjement.

 

det var kjipt :thumbdown:

dell er liksom så lett å anbefale, har jo massevis av erfaring med de..

 

hmm.. skal se om jeg finner noe annet bra.. Acer er jo også ganske bra... kommer til tilbake til deg om litt.. vanskelig å finne maskin med i core som er billig..

Lenke til kommentar

 

ja den er ikke værst den der.. ultra portabel, 1.5kg og 13"

her en bedre versjon av den samme maskinen :) ganske pen å se på

 

Intel Core 2 Duo SU7300 / 1.3 GHz ULV ( to kjerner )

4 GB RAM - DDR3 SDRAM - 1066 MHz

500 GB

win7 64bit

Bluetooth

 

ikke bra grafikk da men..

 

 

men du kan ta en titt på denneAcer

jeg syns denne er bedre, hvis utseende på asus maskinen over ikke har mye å si:)

mange som velger design pc over ytelse..

men hvis du ikke er en av de, så ville jeg ha tatt Acer

i tilegg er det større skjerm (15")

 

her har du bilder og litt info av en nesten tilsvarende pc

 

ganske fin den også da egentlig..

 

produkt info:

 

Vekt: 2.8 kg

 

Prosessor: Intel Core 2 Duo T6600 / 2.2 GHz

(64-bit - dobbel kjerne)

 

4 GB RAM - DDR2 SDRAM

 

500 GB HDD

 

Grafikk-

ATI Mobility Radeon HD 4570

(512MB)

 

OS Medfølger Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit Edition

 

5 i 1-kortleser

(SD Memory Card, Memory Stick, Memory Stick PRO, MultiMediaCard, xD-Picture Card)

 

 

Bluetooth

 

Fingeravtrykksleser

 

etc.

 

Bare spør hvis du lurer på noe :)

Endret av jungli
Lenke til kommentar

takker for gode svar! har vurdert asus ul30a og ul30vt en stund, men ryktene sier de bråker så mye :p må innrømme at jeg tar design foran ytelse, men helst en fin blanding =)

 

hva syns dere om denne iforhold til de andre asus'ene? https://prisguiden.no/produkt/114967/detaljer

 

evt denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586142

og denne: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=499502&view=detailed#ProductTabs

 

skjønner ikke helt forskjellen utenom navnene :p

 

går nok for en av asus'ene eller den acer'en du anbefalte der.

Endret av Hansis
Lenke til kommentar

UL50VT, er slett ikke dårlig.. hadde drit fin design i tilegg :thumbup:

 

ul30a er veldig stille når du har lite eller moderat forbruk, men begynner å bråke litt ved høy forbruk.. men det gjelder jo de fleste pcer når de blir overhetet..

 

hvis du har lyst til å gå for ASUS UL50VT så hadde jeg kjøpt den her, fordi da koster det 12kr mer (:tease:) mer men da har du ekstra ting som bluetooth og slikt..

Endret av jungli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...