Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt parallellen mellom død og kjærlighetssorg.

Det første medfører slutten på deg som person, mens det andre går over.

Det ene er ikke-trivielt, mens det andre er trivielt.

 

Den eneste likheten er vel at begge markerer slutten på noe.

 

Det er vel sjeldent bokstavelig ment, da de fleste som opplever ordentlig kjærlighetssorg heller skulle ønske at de var døde akkurat der og da.

 

Hvordan går det med deg nå, Pinup? Det er jo over en måned siden du skrev denne tråden nå, selv om det altfor sjeldent er nok til å utgjøre noen som helst forskjell omtrent. Det er tungt, det er jævli og det er ubeskrivelig vondt. Jeg har vært der selv, og det føles som at hjertet ikke er der lenger. Jeg håper du får mye støtte fra venner og familie, og det ser ut til at du får god støtte her inne også. :)

 

Slike ting kommer ofte som en bombe på den annen part, noe som ofte bare gjør det verre. At han gikk/går på antidepressiva forklarer nok mye av hvorfor du oppfattet han som kald og følelsesløs osv. Jeg vet ikke om det er noen trøst for deg, men det er ihvertfall en forklaring, og dette ser jeg flere andre allerede har kommentert.

 

Sorgen går over.. etterhvert. Men det er en kamp, og hver dag er et slag. Noen er verre enn andre, men du kommer til å vinne den kampen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...