Gå til innhold

LG GW 620? noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare nevne at jeg er veldig skuffet over videokameraet på telefonen.

 

Bildene blir forsåvidt grei (ikke like bra som på min KU990, men helt grei)

 

Men videoopptakeren er jo helt håpløs.. Elendig oppløsning, og lyden blir helt "metallisk" Filmet da en kompis ruset en Saab med ødelakt eksosanlegg, og hørte ikke annet enn skurr.. 

 

Ifølge diverse nettsider så skal den opp video med 720x480 bildepunkter og 30 bilder per sekund.

 

Jeg får ikke stilt oppløsningen høyere enn 320x240, og det er for dårlig..

 

 

Lenke til kommentar

Må bare nevne at jeg er veldig skuffet over videokameraet på telefonen.

 

Bildene blir forsåvidt grei (ikke like bra som på min KU990, men helt grei)

 

Men videoopptakeren er jo helt håpløs.. Elendig oppløsning, og lyden blir helt "metallisk" Filmet da en kompis ruset en Saab med ødelakt eksosanlegg, og hørte ikke annet enn skurr.. 

 

Ifølge diverse nettsider så skal den opp video med 720x480 bildepunkter og 30 bilder per sekund.

 

Jeg får ikke stilt oppløsningen høyere enn 320x240, og det er for dårlig..

 

 

Jeg bestilt i god tro at den hadde D1 oppløsning på videokameraet. Menmen, mobilen e såpass billig at jeg skal ikke klage så mye på den;), så lenge alt annt går smooth. Men hvordan håndterer mobilen divx/mp4? takler den dvd oppløsning?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg lurer på en ting om apps og sånnt, koster det å bruke apps?

 

og kan man koble seg til sitt eget internett gratis å surfe gratis? Har hørt og sett mobiler som har denne funksjonen.

Mobilen har som det ble nevnt tidligere WiFi, så ja, du kan surfe gratis på ditt eget trådløse hjemmenettverk.

 

Noen apps koster penger (men de har vi ikke tilgang på i Norge enda), mens mange andre er gratis. Med mindre du trenger internettilgang for å bruke appsene, så koster det ikke noe å bruke dem, og det koster heller ikke noe å bruke dem på nett om du er på WiFi.

Lenke til kommentar

jeg lurer på en ting om apps og sånnt, koster det å bruke apps?

 

og kan man koble seg til sitt eget internett gratis å surfe gratis? Har hørt og sett mobiler som har denne funksjonen.

Mobilen har som det ble nevnt tidligere WiFi, så ja, du kan surfe gratis på ditt eget trådløse hjemmenettverk.

 

Noen apps koster penger (men de har vi ikke tilgang på i Norge enda), mens mange andre er gratis. Med mindre du trenger internettilgang for å bruke appsene, så koster det ikke noe å bruke dem, og det koster heller ikke noe å bruke dem på nett om du er på WiFi.

 

 

Tusen takk :p Det jeg ønsket å vite ;)

Lenke til kommentar

Ikke for å mase eller noe , men skal kjøpe en HTC Hero, har virus på min gamle Sony Ericsson w610i, og lurer på om SIM-kortet kan få virus? Og viss jeg setter SIM-kortet inn i Hero'en så får den virus?

 

Er litt engstelig :S

 

Hvis man kan få det, hvordan?

 

Og trenger jeg kjøpe nytt sim-kort me d et nytt nummer for å kvitte meg med viruset? Eller bare få nytt kort med samme nummer

Endret av AliasPenger
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Måtte bestille meg en slik en jeg også (LG GW620). Jeg har blitt nesten avhengig av å ha qwerty-tastatur og kunne ikke tenke meg noe annet enn Android slik ting ser ut i dag:) Fordi jeg er møkka lei Symbian, Windows Mobile og jeg boikotter "militærstat-verdenen" i Apple-telefonen. I tillegg ønsket jeg meg gps, wifi, 3g, et greit kamera, ok størrelse og forhåpentligvis en relativt lav pris. LG GW620 fant jeg til 2600 NOK uten abo hos Deal.no. Da ble det denne, fordi 5-6000 for en mob var uaktuelt i denne omgang. Det fins heller ikke noen andre telefoner i det norske markedet med både Android og qwerty... enda.

 

Fin pris, android og qwerty. Ingen knusende negative tester rundt på nett, flere positive enn negative faktisk. Da gjør det ikke meg noe at den ikke har egne knapper for æ,ø,å og kommer uten forhåndsinstallerte spill:p

Endret av GoGander
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...