Gå til innhold

Mobil laderen min er ødelagt!


Anbefalte innlegg

Hei, som tittelen på emnet sier så har jeg klart å ødelegge laderen til min Nokia 6300. Det jeg lurte på var om det er mulig å lade mobilen via USB kabel som fulgte med i pakken?

Hva skal jeg gjøre??

Beklager hvis jeg har postet dette emnet på feil forum, har ingen anelse hvor det skal postes.

 

Takker på forhånd for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det kjapt å få svar ! :)

 

Joa.. men det kjipe er at en del av mobil laderen sitter fast i mobilen :O Akkurat som en del av en nøkkel skulle sitte fast i nøkkelhullet!!! Blir så sur her... får stadig melding om at det er lite batterinivå på moben, og jeg kan ikke lade den!

Lenke til kommentar

Den var jo kul da jungli! (må si du er sent oppe!) Men moben er jo ikke på, dersom man bruker bordladeren siden batteriet må tas ut :p

 

Flere alternativer:

 

1. kjøpe et nytt batteri + Bordlader

2. kjøpe vanlig lader + sende mobilen til reprasjon

3. kjøpe en ny mobil + selge 6300 som defekt på finn (elr ikke, -vet ikke om det er noe marked for denne telefonen)

 

hadde jeg vært deg hadde jeg gått for ny mobil, for 6300 er jo såpass gammel at du må vurdere en ny uansett om du hadde fikset den.

 

pluss at kostnadene for å fikse den + ny lader = ny mobil (legge på et par hundre kr ekstra kanskje)

Lenke til kommentar

Det her er jo noe som kalles for brukerfeil. I de aller fleste tilfeller så går ikke dette under garanti.

Det kan fikses ved betalbar service, som det heter. Be om et prisoverslag før du eventuelt leverer telefonen inn til et verksted gjennom en forhandler.

 

Sett bort ifra ovennevnte ser jeg ingen annen utvei enn at du prøver å "pirke" vekk

den biten som sitter fast i ladekontakten på telefonen.

Lenke til kommentar

Her var det kjapt å få svar ! :)

 

Joa.. men det kjipe er at en del av mobil laderen sitter fast i mobilen :O Akkurat som en del av en nøkkel skulle sitte fast i nøkkelhullet!!!

 

 

Sitter den fast? Med mindre den da går i stykker kan du jo prøve drakamp..

 

Ja, det nok det han mener.

Lenke til kommentar

Her var det kjapt å få svar ! :)

 

Joa.. men det kjipe er at en del av mobil laderen sitter fast i mobilen :O Akkurat som en del av en nøkkel skulle sitte fast i nøkkelhullet!!!

 

 

Sitter den fast? Med mindre den da går i stykker kan du jo prøve drakamp..

 

Ja, det nok det han mener.

 

 

Mr. Smartguy, han mener nok ikke det, men er da ingen poeng i å skrive at jeg leste feil?

Lenke til kommentar

Her var det kjapt å få svar ! :)

 

Joa.. men det kjipe er at en del av mobil laderen sitter fast i mobilen :O Akkurat som en del av en nøkkel skulle sitte fast i nøkkelhullet!!!

 

 

Sitter den fast? Med mindre den da går i stykker kan du jo prøve drakamp..

 

Ja, det nok det han mener.

 

 

Mr. Smartguy, han mener nok ikke det, men er da ingen poeng i å skrive at jeg leste feil?

 

hahaha!! dere asså :p Og det er ikke "han", men hun ;)

 

Tusen takk for all hjelp folkens :)

Endret av brownies46
Lenke til kommentar

Her var det kjapt å få svar ! :)

 

Joa.. men det kjipe er at en del av mobil laderen sitter fast i mobilen :O Akkurat som en del av en nøkkel skulle sitte fast i nøkkelhullet!!!

 

 

Sitter den fast? Med mindre den da går i stykker kan du jo prøve drakamp..

 

Ja, det nok det han mener.

 

 

Mr. Smartguy, han mener nok ikke det, men er da ingen poeng i å skrive at jeg leste feil?

 

Så hva mener hun da? Jeg syns det stod ganske klart å tydelig, men tydeligvis ikke andre her som gjorde det. Derfor ville jeg simpelt hen poengtere det.

Lenke til kommentar

Her var det kjapt å få svar ! :)

 

Joa.. men det kjipe er at en del av mobil laderen sitter fast i mobilen :O Akkurat som en del av en nøkkel skulle sitte fast i nøkkelhullet!!!

 

 

Sitter den fast? Med mindre den da går i stykker kan du jo prøve drakamp..

 

Ja, det nok det han mener.

 

 

Mr. Smartguy, han mener nok ikke det, men er da ingen poeng i å skrive at jeg leste feil?

 

Så hva mener hun da? Jeg syns det stod ganske klart å tydelig, men tydeligvis ikke andre her som gjorde det. Derfor ville jeg simpelt hen poengtere det.

 

Flere enn meg som gjør feil her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...