Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg Soundblaster Audigy 2 Plati. eX PCI Lydkort m/1394,THX, DD EX6.1 men det er umulig å få til verken 5.1 eller 6.1 lyd.. må jeg bruke optisk kabel for å få det til å virke jeg får bare lyd i 3 høytalere jeg har en Harman/Kardon AVR 7000 jeg har koblet til ledningene (2 stk) rød og hvit til spdif utgangen på kortet eller skal jeg koble til på Digital out kontakten? vist jeg må det hvilken ledning skal jeg da bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må vel bruke digital utgangen, det er sammen hvordan kabel du bruker. du kan bruke den samme phono kablen du har på på nå, men det er vel ikke helt dumt å legge i et par hundrelapper i kabelen når du først har reciver til godt å væl 10000 og lydkort til 1500

Lenke til kommentar
Du må vel bruke digital utgangen, det er sammen hvordan kabel du bruker. du kan bruke den samme phono kablen du har på på nå, men det er vel ikke helt dumt å legge i et par hundrelapper i kabelen når du først har reciver til godt å væl 10000 og lydkort til 1500

 

Ja jeg har masse kabler liggende her også optiske så jeg får vel prøve meg fram da :D anyway takk for hjelp :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...