Gå til innhold

Feilmeldinger i Oscommerce


Anbefalte innlegg

Hvis ingen flere har noe løsningsforslag - vet dere om en webshop-modul man kan kjøre på 5.3 da? Må ha mulighet for norske språkfiler..

Her har du litt info fra osCommerce sitt forum:

Currently, all versions of oscommerce will have problems with php 5.3 due to deprecated functions. It will work with php 5.2.x.

 

You can manually apply 5.3 updates >>here

 

Håper dette hjelper deg på vei..

 

btw: Jeg driver selv en nettbutikk med osCommerce: www.emti.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, takker for svar, hvis jeg forstår dette rett så må jeg oppdatere alle filene med endret kode som er listet opp på denne siden for å få dette til å funke..? Var jo ikke så alt for lite da.. Håper snart det kommer en oppdatert versjon av OsCommerce som har disse endringene fikset :)

 

Hvis ikke får jeg vel gjøre det "the hard way" :)

 

Takk så masse for hjelpen!

Lenke til kommentar

Å endre på error-reporting skal, under normale omstendigheter, fikse alle problemene. Det har jeg bekreftet selv og det nevnes også i linken postet lenger opp. Ser forresten nå at du postet en logg med feilmeldinger - men når er det du faktisk møter på feilmeldinger?

Lenke til kommentar

Har prøvd alle disse, installerte nettopp CubeCart for den hadde jeg ikke prøvd men fikk en hel drøss med feilmeldinger der også.. Triste greier.. :(

Da får du gå for osCommerce og gjøre de forandringene som trengs, eller skifte host..;-)

Jeg er i allefall fornøyd med osCommerce, og 5.3 kommer nok også hos min host etter hvert..

Lenke til kommentar

Jeg tror muligens Magento skal takle nye Php, kanskje med noen tweeks. Jeg ville i hvert fall ikke vært i tvil om hva jeg ville valgt hadde valget stått mellom Magento og OSCommerce. Magento!

 

Er det slik å forstå at du har et løsningsforslag hvordan man får Magento til å funke under 5.3? :)

Lenke til kommentar

Jeg tror muligens Magento skal takle nye Php, kanskje med noen tweeks. Jeg ville i hvert fall ikke vært i tvil om hva jeg ville valgt hadde valget stått mellom Magento og OSCommerce. Magento!

 

Er det slik å forstå at du har et løsningsforslag hvordan man får Magento til å funke under 5.3? :)

Det er vel å dra det litt langt :) Men ser at det ligger flere tråder på Magento forumet som forklarer hvordan en kan gå frem for å få dette til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...