Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker han om meg?


Anbefalte innlegg

Trenger svar fra litt yngre gutter her nå.

Lurer nemlig veldig på hva en gutt tenker om meg/ føler for meg.

Han går i klassen min, og i en god stund når har vi drevet og tafset endel på hverandre og han kan tulle med f.eks og si "skal vi dra på doet?" osvosv. Men han driver også og tafser endel på to andre jenter. Men det er ofte vi står sånn at han står bak meg, også holder han rundt meg og sånt. Han sitter forann meg i klasserommet og lener seg ofte bak og liksom enten legger seg ned på pulten min eller sier noe som "hvordan går det?" på en flørtende måte også smiler han akkurat som om han blir flau. Men han snakker nesten aldri med meg på msn, og jeg tør ikke skrive til han. Av og til kan han virke avvisende mot meg, og av og til virker det som om han vil ha kontakt. Hva tror dere han tenker om meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av egen erfaring er det her vanlig flørting. Det er iaf noe jeg kunne funnet på å si, men vet du eksakt hva han sier og gjør overfor de andre? Høres rart ut - det at han ikke tør å ta kontakt har lite eller ingenting å si på interessen da mange ikke "tør" å begynne en samtale. Vanskelig å komme med en "konklusjon" utifra det lille du har skrevet, men at han er interessert på ett-eller-annet nivå er helt sikkert.

Lenke til kommentar

Jeg tolker dette bare som vennekødd og at han ikke er ute etter å ha deg som kjæreste.

Er veldig mange personer som er slik kødette av natur, og jeg er vel en av de menneskene. Jeg kunne ofte kødda om alt og ingenting på videregående. Ikke flørting, for jeg hadde kjæreste da.

 

Tror ikke du skal se på dette som en slags invitasjon altså. Men han kan jo være en kul gutt for det og det fraskriver jo han ikke fra å bli en potensiell kjæreste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...