Gå til innhold

Ny telefon med Spotify, Mail for Exchange


Anbefalte innlegg

Jeg er som dere skjønner ute etter ny telefon og det som er viktig for meg er som dere skjønner av tittelen Spotify, Mail for Exchange, WLAN, 3,5mm utgang (på topp eller bunn) og helst ikke større enn Nokia E66 eller SE K610i. Batteritid er også viktig. Bør slippe å lade mer enn ett par ganger i uka med vanlig bruk. 2 timer telefon + 4 timer spotify i uka. Mobilen brukes også som MP3 spiller.

 

Grunnen til dette er at jeg bruker 2 telefoner til daglig. En til jobb og en privat. Skulle gjerne hatt en telefon med mulighet til å bruke 2 SIM-kort i, og som er Nokia E-serie (må ha E-serie i forhold til telefonsystemet på jobben), men dette finnes ikke etter det jeg vet.

 

Finnes det noen telefon der ute til meg? Er mest glad i min gode gamle K610i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heidu, har en brukt ulåst nokia e75 til salgs hvis du er intresert. m 4gb minnekort. Spotify fungerer, mail for exchange, wlan 3,5mm jack på topp. og er en helt grei mp3 spiller.

Skal få den for 1500 inkl. frakt.

 

Jeg er som dere skjønner ute etter ny telefon og det som er viktig for meg er som dere skjønner av tittelen Spotify, Mail for Exchange, WLAN, 3,5mm utgang (på topp eller bunn) og helst ikke større enn Nokia E66 eller SE K610i. Batteritid er også viktig. Bør slippe å lade mer enn ett par ganger i uka med vanlig bruk. 2 timer telefon + 4 timer spotify i uka. Mobilen brukes også som MP3 spiller.

 

Grunnen til dette er at jeg bruker 2 telefoner til daglig. En til jobb og en privat. Skulle gjerne hatt en telefon med mulighet til å bruke 2 SIM-kort i, og som er Nokia E-serie (må ha E-serie i forhold til telefonsystemet på jobben), men dette finnes ikke etter det jeg vet.

 

Finnes det noen telefon der ute til meg? Er mest glad i min gode gamle K610i.

Endret av zEleXed
Lenke til kommentar

Ha den i den andre lomma :p

Har brukt den i nesten et år å er veldig fornøyd. Men hadde lyst på iPhone å kjøpte det. Så jeg vil egentlig bare bli kvitt den for å gjøre iPhon'en litt "billigere". Men absolutt en telefon å anbefale. Men hvorfor ha to telefoner?

 

Den er relativt mye større enn E66/K610i. Skal ha den nye telefonen i bukselomma sammen med en E66.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...