Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Hei har akkurat bestilt en ny pc og fått en mail om befkreftelses ordre, men på arket står det Produkt/beskrivelse: Antall: 313590 Komplett Gamer a20 1,00 STK 1,00 STK RESERVERT PÅ LAGER +++++ masse nedover som ikke er inntresangt derfor lurer jeg på om de har bare igjen på lager som er reservert av en annen ? Takk for svar
Thor. Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Du har bestilt en datamaskin som blir satt sammen på komplett. Derfor står det av varen er reservert til deg. Dette betyr at varen er bestilt og satt i produksjonskø og vil bli sendt så snart den er ferdig. Dersom du ønsker å avbestille varen finner du en knapp på samme sted som teksten er kopiert fra.
Stigma Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Dette betyr at varen er reservert for deg, men at den fremdeles befinner seg på lageret. Neste steg er "plukket" - der den er hentet fra lageret, og deretter vil det nok gå rett til "sendt" når pakken er postet. -Stigma
Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Skrevet 2. mars 2010 ahh takk for svar når sånn ca tror du jeg får varen ? den ble bestilt 29-2-10 kl 2200
Thor. Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Dersom du dobbeltsjekker kalenderen finnes ikke 29-2-2010. Uansett, dersom du bestilte søndagskvelden vil jeg tippe innen fredag neste uke. Dette er antakelser der sending via posten, konstruering av maskin og fridager er tatt hensyn til.
Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Skrevet 2. mars 2010 (endret) hehe sorry orket ikke skjekke så skrev 29 og satset på at det ble riktig ^^ takk har bestilt " hjem på kvelden" - pakka .... dumt at den kommer så sent i neste uke trenger den egentlig til helga men men Endret 2. mars 2010 av hardwaregeek
Thor. Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Har du ekstremt mye flaks (lite pågang hos komplett og rask levering av posten) kan det hende at du får pakken på fredag/lørdag. Det tar litt tid fra du bestiller en datamaskin til varene er hentet og datamaskinen satt sammen og posten har sendt pakken. Antall dager det har tatt for posten å sende mine bestillinger. Dette er fra Oslo til Molde: 4 4 2 2 2 2 3 2 Snitt: 2,62 dager per levering. Tipper posten bruker 3 dager på din storpakke. Endret 2. mars 2010 av Thor.
Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Skrevet 2. mars 2010 ok:) skjønner......... *håper,håper,håper,håper og håper*. blir digg med ny data. men du vet når du får dataen fra komplett, har de innstalert Os eller skal jeg gjøre det selv?
Thor. Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Dersom du valgte et operativsystem (se etter en linje med "Windows 7" i ordren) vil Operativsystem og nødvendige drivere sannsynligvis være installert på forhånd. Dette er ikke noe jeg kan svare sikkert på da hverken komplett gir ut informasjon om dette og jeg har kun bestilt pc i deler eller pc uten OS installert. Jeg oppdaterte min forrige post med noen data fra mine tidligere bestillinger fra Komplett.
Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Skrevet 2. mars 2010 ahh flott takk, håper jeg får den en gang i neste uke har bestilt med os ja uansett takk for hjelpen
Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Skrevet 2. mars 2010 ok skriver nok her når den har kommet, sånn at andre på forumet skal slippe og lage slike nye tråder mvh HwG
Kakelagringsdirektivet Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Skrevet 3. mars 2010 Da er Bekreftelsen fra Komplett kommet, Pcen kommer i morgen kveld på døra mellom 17 og 21. til dere som lurte har dette tatt under en uke, altså 3 dager fra bestilingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå