Jump to content
Sign in to follow this  
Bruker-168731

slutt på 10 mlgr paroxetin ga grusomme følger

Recommended Posts

jeg fikk skikkelig sykhetsfølelse med uvellhet i mage, extrem feberfølelse og extreme angstanfall. en uke omtrent etterr å ha slutta med kun 10 mlg paroxetin. er det oen der ute som hjar hatt sån? legen sa det var abstinenser.

Share this post


Link to post

Uhm ikke med paroxetin men jeg bruker fast 30-50mg oxycontin hver dag og hvis jeg forsover meg og glemmer en dose så kjenner jeg slike tendenser du nevner. Ikke veldig kraftig men helt klart abstinens.

Share this post


Link to post

Legen din burde ha satt opp en nedtrappinsplan for deg for å slutte med denne typen medisiner.

Nå sier du ikke om du sluttet i samråd med lege da men det høres ikke sånn ut.

Share this post


Link to post

Det er økt selvmordsrisiko når folk slutter med antidepressiva.

 

Du bør derfor føle deg sterk psykisk og innstilt på å holde ut til dette gir seg.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...