ÅdneD Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Skypumper kan oppstå langt inne i fjorder, sannsynligvis på grunn av at vinden blir tvunget inn eller ut fjorden nær overflaten, mens det i høyden over fjorden og fjellene er en annen vindretning. I Hardangerfjorden oppstår det årlig skypumper i august-september, og da kan det gjerne stå flere på rekke og rad. Eg tok detta bilete på Laurdag; heilt ærleg syns eg det er eit av dei beste, om ikkje det beste bilete eg har tatt. Er det noko eg kunne gjort annleis og/eller betre? 1/160 | f/14.0 | 50 mm | 100 |D60 Kritikk av alle slag blir tatt imot med takk.
RasmusKRiis Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Liker dette veldig bra, røyken gjør at bilde ikke blir uinterresant + det passer veldig bra i B/W. Hvis det er noe jeg skal prike på er det trekvistene som stikker opp nederst til venster i bilde. Men alt i alt bra jobba
J@cob Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Herlig bilde, men fjern de kvistene. Da blir det virkelig tidløst
Thor_A Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Flotte kontraster, bildet gjør seg godt i svart/hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå