Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Luxus Natchos(selvlagd) og sitron+lime juice.
SpecTrum Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Brødskive med leverpostei majones og agurk på. + appelsinjuice.
Kuroi-Neko Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Baguette ala Meg Selv: Grov baguette, Kebab saus, Jalepenos, Kylling, Ost. Og Vann^-^
Firkantbar Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 (endret) En 0,7 liter vann sammen med min lunsj i dag, som var tre brødskiver med henholdsvis pålegg som ost, ost og skinke og leverpostei på. Selvsagt også agurk på toppen. Avsluttet lunsjen med to delikate boller som mamma bakte i går... Selvsagt med gult i! Edit: AMO liker deg ikke, Kuro! Endret 5. mars 2009 av Haageen
Sondre Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 - Varm lasagne fra varmdisken på Ica - 2 sukkerdonuts - 1 sjokoladedonut - Cola Deilig etter-skole mat.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Nachos rester fra igår. Under på hva jeg skal lage idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå