Gå til innhold

Backup av bilder på nett


Anbefalte innlegg

Som jeg akkurat har erfart har jeg en liten hund som liker minnekort. Nå er jeg i full gang med å ta backup av bildene, spørsmålet er bare hvor de skal lagres?

 

Jeg har backup av bildene på ekstern HD, men mye kan skje med den.

 

Fra før av har jeg lagt noen bilder inn på fotoknudsen, men der klarer jeg ikke hente filen igjen.

 

Noen som har noen steder til hvor jeg kan lagre bildene mine på nett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes jo mange nettsteder som gir (litt) gratis lagring på nett så det spørs hvor mye plass du trenger. Problemet med all nettlagring er at du må stole på at firmaet du bruker fortsatt finnes den dagen du trenger backupen.

Endret av se#
Lenke til kommentar

Ikke helt det du spurte etter, men for min del har jeg funnet ut at en ekstern hardisk som backup hjemme og en som jeg 4 ganger i året synkroniserer og tar med til et familiemedlem er tilfredstillende. Koster 700kr i oppstart og er så gratis. Bare man sørger for å ha en sekundær backup som befinner seg i et annet hus er man rimlig godt sikret om dette er det eneste man er ute etter. Selvfølgelig, om begge harddiskene svikter eller huset brenner ned har jeg mistet bildene fra de siste 2 mnd. Fordelen er at jeg da også har backup av CD samling og hjemmevideoer på den eksterne disken som er bortplassert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...